• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie is er bekend met Auto Gorredijk?

Astraman

Woont hier bijna
Hallo,

Ik zit erover te twijfelen om voor een andere Astra te gaan kijken; het is een complete njoy G station uit 2003, nog niet zo gek veel gelopen, climate control, cruise control enzo.

Nou staat deze auto bij een bedrijf in Gorredijk, het zgn. Auto Gorredijk.

Heeft iemand daar ervaringen mee? Op internet staan niet zoveel belovende reviews maar goed aan de andere kant, mensen klagen eerder dan dat ze pluimen uitdelen en ik vond dat die lui ook wat naïef waren geweest. Prijzen die niet bleken te kloppen en de after sales die niet deugde.

Maar kun je daar fatsoenlijk een auto kopen of zeg je, heel snel wegwezen daar? Want ik ga niet het halve land door om daar mot te gaan staan maken omdat er iets niet klopt.

Iemand??

lekker laten staan dat ding

mn ex zwager poetst auto's voor dat bedrijf

en wil er zelf geen wagen vandaan hebben zegt mij al genoeg

groet michel

knoeien met KM standen

onderhoudsboekjes enz

lekker laten staan dat ding

mn ex zwager poetst auto's voor dat bedrijf

en wil er zelf geen wagen vandaan hebben zegt mij al genoeg

groet michel

knoeien met KM standen

onderhoudsboekjes enz

Wel een mooie wagen. Heb 'm ff bekeken op die site

Je kan er toch gewoon heen gaan en kijken wat het is. Wellicht proefritje maken.

Kan nooit kwaad lijkt me. Kost niks, verplicht je tot niks. Op het eerste gezicht ziet die wagen er goed uit.

Wel een mooie wagen. Heb 'm ff bekeken op die site

Je kan er toch gewoon heen gaan en kijken wat het is. Wellicht proefritje maken.

Kan nooit kwaad lijkt me. Kost niks, verplicht je tot niks. Op het eerste gezicht ziet die wagen er goed uit.

Jah auto ziet er op foto's goed uit idd, maar ik laat me daardoor niet gek maken, ik gaat es effe nadenken, moet binnenkort naar zwolle, dan zit ik een stuk in de richting, ga ik eens even kijken. Maar als het werkelijk zulke klojo's zijn dan doe ik er liever geen zaken mee, tis nou niet bepaald dat astra's zeldzaam zijn.

Jah auto ziet er op foto's goed uit idd, maar ik laat me daardoor niet gek maken, ik gaat es effe nadenken, moet binnenkort naar zwolle, dan zit ik een stuk in de richting, ga ik eens even kijken. Maar als het werkelijk zulke klojo's zijn dan doe ik er liever geen zaken mee, tis nou niet bepaald dat astra's zeldzaam zijn.

ik heb gister ook een auto gekocht bij een bedrijf dat klojo's zouden moeten zijn volgens verhalen

maar alles is keurig voor mekaar met mn nieuwe Vectra. Nap uitdraai erbij boekjes in orde heel goed geholpen bij de garage

helemaal happy:D

gewoon goed kijken voordat je wat koopt dat moet overal

ik heb gister ook een auto gekocht bij een bedrijf dat klojo's zouden moeten zijn volgens verhalen

maar alles is keurig voor mekaar met mn nieuwe Vectra. Nap uitdraai erbij boekjes in orde heel goed geholpen bij de garage

helemaal happy:D

gewoon goed kijken voordat je wat koopt dat moet overal

Ik weet het nie meer, auto is gewoon mooi om te zien, ben bang dak verliefd geworden ben op dat ding en das het slechtste wat je kan doen. Ik ga gewoon kijken denk ik, als het me niet aanstaat dan ben ik er ieder geval vanaf.

neem iemand mee die objectief blijft

kijk alles goed na

als je het niet vertrouwd (of je maat) laat anwb aankoop keuring uitvoeren

groet michel

Ik weet het nie meer, auto is gewoon mooi om te zien, ben bang dak verliefd geworden ben op dat ding en das het slechtste wat je kan doen. Ik ga gewoon kijken denk ik, als het me niet aanstaat dan ben ik er ieder geval vanaf.

Ik zou evt zonder aankondiging gaan, zodat je bijv. koud een proefrit kan maken.

Als je wellicht belt voor n ritje, zorgen ze anders wel dat die ff blokkie warm gereden wordt. Of zeggen dat je 's ochtends komt en dan uiteindelijk 's middags ofzo.

Als proefrit uberhaupt kan.

ging jaren terug is met me broer kijken voor een Saab 95 voor hem, bij een louche bedrijf in Haarlem (die kort daarvoor van bedrijfsnaam veranderd waren..:hmmz) Hoe dan ook, me broer had gebeld voor proefrit dag ervoor; "tuurlijk ! zei de verkoper, hij staat klaar, en de koffie ook !). Wij erheen, vaag zaakie met een binnenplaats, helemaal vol met wagens, dikke wagens ook sommige, maar geen 95. Die stond helemaal achter in de showroom, en om die daar weg te krijgen moesten er toch al snel een autootje of 60 weggereden worden eerst. Banden rondom zacht, accu dood, roest op de schijven.. Zegt me broer nog beteuter en verslagen tegen die verkoper; 'maar... maar ik dacht dat ik een proefritje kon maken..' Jaaa... zei die verkoper, (echte zo'n gladde was het ook nog, de eigenaar, die net iets te amicaal deed door 'vriend' gelijk te zeggen..:puke alsof je een klein kind bent) dat kan, maar dan gaan we eerst even babbelen in het kantoortje en maken we het rond.. :fy1

Ik zei tegen me broer gelijk, kom we gaan, wegwezen hier, ballen tent...

Heel je dag naar klote. En ik had best medelijden met me broer, want hij was echt enthusiast, en speciaal gevraagd of ik mee kon gaan enzo, want wilde graag samen en niet alleen, en hij wilde graag een mooie 95, en op de foto's van internet zag de 95 er zeker goed uit, en de specs ook, en de prijs was netjs.

Later keek ik op internet naar referenties over die zaak, alleen maar negatieve berihten bij radar, Tros opgelicht, etc..

neem iemand mee die objectief blijft

kijk alles goed na

als je het niet vertrouwd (of je maat) laat anwb aankoop keuring uitvoeren

groet michel

hij ziet er ook wel netjes uit moet ik zeggen:D

t is geen Njoy maar een sport.

zelfde kleur als dat ik op mn Astra had

DSCF2119.jpg

Ik zou evt zonder aankondiging gaan, zodat je bijv. koud een proefrit kan maken.

Als je wellicht belt voor n ritje, zorgen ze anders wel dat die ff blokkie warm gereden wordt. Of zeggen dat je 's ochtends komt en dan uiteindelijk 's middags ofzo.

Als proefrit uberhaupt kan.

ging jaren terug is met me broer kijken voor een Saab 95 voor hem, bij een louche bedrijf in Haarlem (die kort daarvoor van bedrijfsnaam veranderd waren..:hmmz) Hoe dan ook, me broer had gebeld voor proefrit dag ervoor; "tuurlijk ! zei de verkoper, hij staat klaar, en de koffie ook !). Wij erheen, vaag zaakie met een binnenplaats, helemaal vol met wagens, dikke wagens ook sommige, maar geen 95. Die stond helemaal achter in de showroom, en om die daar weg te krijgen moesten er toch al snel een autootje of 60 weggereden worden eerst. Banden rondom zacht, accu dood, roest op de schijven.. Zegt me broer nog beteuter en verslagen tegen die verkoper; 'maar... maar ik dacht dat ik een proefritje kon maken..' Jaaa... zei die verkoper, (echte zo'n gladde was het ook nog, de eigenaar, die net iets te amicaal deed door 'vriend' gelijk te zeggen..:puke alsof je een klein kind bent) dat kan, maar dan gaan we eerst even babbelen in het kantoortje en maken we het rond.. :fy1

Ik zei tegen me broer gelijk, kom we gaan, wegwezen hier, ballen tent...

Heel je dag naar klote. En ik had best medelijden met me broer, want hij was echt enthusiast, en speciaal gevraagd of ik mee kon gaan enzo, want wilde graag samen en niet alleen, en hij wilde graag een mooie 95, en op de foto's van internet zag de 95 er zeker goed uit, en de specs ook, en de prijs was netjs.

Later keek ik op internet naar referenties over die zaak, alleen maar negatieve berihten bij radar, Tros opgelicht, etc..

Jah idd, ik vind die kleur geweldig, ben na 7 jaar rood wel eens toe aan iets anders, al da gepoets. Mooi voorbeeldje want ik wil mijn koni's opc spoiler en coupé grille overzetten als ik um koop. Oww, er staat in de omschrijving Njoy sport :hmmz bestaan die ook?? En ramen achter electrisch bedienen, ik zie slingers zitten ;)

hij ziet er ook wel netjes uit moet ik zeggen:D

t is geen Njoy maar een sport.

zelfde kleur als dat ik op mn Astra had

DSCF2119.jpg

Terug
Naar boven