• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie kan in de voorraad van opel dealers kijken?

infineonz

Post weinig
Ben opzoek naar een expansievat van een Opel Senator A2 3.0e 1986.

GM nr: 90122582 | AUSGLEICHBEHAELTER-KUEHLER (Opel / GM)

Wie kan inloggen in het systeem van de Opel dealers NL en kijken welke dealer deze nog heeft?

Kan hem namelijk nergens vinden (nieuw).

Ik weet dat hij niet meer leverbaar is, mogelijk heeft een dealer hem nog liggen. (heb jij in de voorraad gekeken van de dealers?)

meeste dealers hebben alleen het gebruikelijke op voorraad liggen.. alles wat buiten het gebruikelijke valt wordt altijd op bestelling gedaan.. mits opel duitsland het kan leveren....

als zij het niet meer kunnen leveren zal een opel dealer ze ook niet krijgen en zul je aftermarket of replicas moeten zoeken...

Nee, dit soort dingen is altijd als eerste weg. Ik zal wel eens informeren, maar ze zullen niet goedkoop zijn !

Wil het liefst geen gebruikte.

Mijnes begint te scheuren bij de dop en is vergeeld, is op dit moment nog wel dicht maar duurt niet lang meer.

Al die oude troep is verkleurd of begint in te scheuren. Dus als het niet meer te koop is monteer ik er wel een ander type op die nog wel nieuw verkrijgbaar is. (alleen nu de vraag nog, welk alternatief is er goed in pas te maken)

Je mag me altijd een PB doen Arjen als jij weet of er nog een originele te koop is (nieuw)!

als het expansievat vergeelt is, of bruin ziet... :hmmz

gewoon effe de afwasmachine in en het komt er spierwit, als nieuw terug uit :wtf

@commo 67 wrote:als het expansievat vergeelt is, of bruin ziet... :hmmz

gewoon effe de afwasmachine in en het komt er spierwit, als nieuw terug uit :wtf

Blijft alleen over dat het expansievat nogal broos wordt en dan makkelijk kapot gaat

Deze komt er nog het dichtst bij van wat ik tot zover kan vinden:

QdN3E3z.jpg

Terug
Naar boven