• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wie kan mij helpen met het volgende

gertjuh1968

Post veel
als ik de auto start en mee rij dan gaat na een paar min het mm lampje branden, dan brand ie ongeveer 15 a 20 sec.

dan gaat ie weer uit, en brand dan ook niet weer. dit herhaalt zich elke keer weer als ik de auto start.

ik heb een 16 polige stekker, na wat zoekwerk moest ik pin 5 en 6 door verbinden

dat heb ik gedaan, en het volgende bied zich aan.

het mm lampje knippert 10x rust 3x, dit is alles wat het mm lampje doet 3x achter elkaar.

de tig is van 99 en de motor is een 14i 16 klepper.

ik heb al gezocht maar ik kom zo,n knipper code nergens tegen.

Wie o Wie weet wat die mm lampje aan geeft.

Grt Gert

ik heb een stukje gereden 10 km, ben er net weer. en nu ging het mm niet branden. ik zal straks nog ff een stuk rijden.

meer info volgt.

ik heb een stukje gereden 10 km, ben er net weer. en nu ging het mm niet branden. ik zal straks nog ff een stuk rijden.

meer info volgt.

ik heb de peperklip metode nog ff gedaan, en nu heb ik wat beter geteld en goed gekeken.

dit is was het nu is 10x knipper pauze 1x knipper pauze 3x knipper. dan is het getal 13

dit houd in Oxygen sensor open circuit, als ik het goed heb is dit de lambda sensor klopt dit ?

Grt Gert

ik heb de peperklip metode nog ff gedaan, en nu heb ik wat beter geteld en goed gekeken.

dit is was het nu is 10x knipper pauze 1x knipper pauze 3x knipper. dan is het getal 13

dit houd in Oxygen sensor open circuit, als ik het goed heb is dit de lambda sensor klopt dit ?

Grt Gert

Terug
Naar boven