• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie kent deze auto

Hoi

Ik ben net nieuw hier en ik ben al weer een tijdje opzoek naar en opel vectra 2.6 V6

Nu heb ik deze gevonden Opel Vectra Stationwagon 2.6 V6 Irmscher Look Navi/dvd/17"/schroefset/xenon/remus. Hij staat bij het volgende bedrijf te koop http://www.tenoeverautos.nl/cms/content.aspx?smid=29359&tp_id=3751&contentdivid=30345" onclick="window.open(this.href);return false;. Maar ik ben ben benieuwd of iemand deze wagen kent en mij er misschien meer over kan vertellen kwa

plus en min punten. En hoelang deze automaat mee kan.

alvast bedankt

3432841-1-2-2.jpg

3432841-3-2-2.jpg

Even een plaatje erbij :thumb

Ik ken hem niet, maar zo op de foto's te zien is het een hele nette auto.

Punten waar je op moet letten durf ik je niet te zeggen.

Ik ken hem niet, maar zo op de foto's te zien is het een hele nette auto.

Punten waar je op moet letten durf ik je niet te zeggen.

niet doen, je kan beter voor de 2.5 gaan. ik heb zelf een 2.6 en bij alle 2.6 gaan de kats kapot (1600 euro), je krijgt dan om de 10 dagen dat het mm lampje gaat banden. als het lampje brand heb je geen vermogen verlies, voor de apk maakt het ook niks uit want je co uitstoot blijft goed, er hangen totaal 5 kats onder de auto als ik het goed heb ( 2 aan elke cylinder rij en als ze samen komen hangt er ook nog een grote kat, daar achter hangt nog een middendemper en vervolgens de einddemper). verder kan je de egr niet afdoppen, dit kan wel bij de 2.5. verder heb ik geen problemen met de auto alleen is het jammer dat er geen 6 bak achter hangt.

niet doen, je kan beter voor de 2.5 gaan. ik heb zelf een 2.6 en bij alle 2.6 gaan de kats kapot (1600 euro), je krijgt dan om de 10 dagen dat het mm lampje gaat banden. als het lampje brand heb je geen vermogen verlies, voor de apk maakt het ook niks uit want je co uitstoot blijft goed, er hangen totaal 5 kats onder de auto als ik het goed heb ( 2 aan elke cylinder rij en als ze samen komen hangt er ook nog een grote kat, daar achter hangt nog een middendemper en vervolgens de einddemper). verder kan je de egr niet afdoppen, dit kan wel bij de 2.5. verder heb ik geen problemen met de auto alleen is het jammer dat er geen 6 bak achter hangt.

Wow :wub !! Gaaf ding zeg Ik heb de 1.8i 16V versie, maar kan iemand mij vertellen welk type voorbumper hierop gemonteerd is en weet iemand waar deze te koop is!

Groet Greg

Wow :wub !! Gaaf ding zeg Ik heb de 1.8i 16V versie, maar kan iemand mij vertellen welk type voorbumper hierop gemonteerd is en weet iemand waar deze te koop is!

Groet Greg

@sjouke wrote:duitse sport ed. II bumper ... in NL nooit geleverd officieel

idd geproduceerd door zender en daarom ook vaak Zender bumper genoemd :angel

ik heb er zelf ook de voor- en achterbumper van.

@sjouke wrote:duitse sport ed. II bumper ... in NL nooit geleverd officieel

idd geproduceerd door zender en daarom ook vaak Zender bumper genoemd :angel

ik heb er zelf ook de voor- en achterbumper van.

@greg wrote:Wow :wub !! Gaaf ding zeg Ik heb de 1.8i 16V versie, maar kan iemand mij vertellen welk type voorbumper hierop gemonteerd is en weet iemand waar deze te koop is!

Groet Greg

wel een mooie vectra ..

Idd sport edition ii ....... en geen Irmsher?? Jullie zijn me net voor.

Terug
Naar boven