• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie kent deze autozaak? Oplichters!!!

nova....

Woont hier bijna
Is dit bedrijf te vertouwen ja of nee:hmmz

kreeg net om 7.30u dit mailtje binnen

Geachte heer/mevrouw, Ik wil eventueel wel een bod uitbrengen op uw auto, als we overeen komen mbt de prijs kan ik hem evt. zaterdag ophalen, neemt u contact op met mijn kantoor mbt om de gegevens en de staat van de auto door te geven, dit kan tot 9 uur vanavond. Is er een mogelijkheid om de auto te keuren? Ik ben momenteel in het buitenland, u kunt me bereiken op 020-xxxxxxx, over die kosten komen we wel uit. Met vriendelijke groet CTN AUTOS

Nova

Google kent het bedrijf niet....

Dus tja, zou even uitkijken zal vast wel een scam zijn.

Niks buitenland, betalen cash of overmaken waar je bij staat op postkantoor.

EN zeker niet eerder overschrijven dan dat jij je volledige bedrag hebt mogen ontvangen anders ben je straks de sjaak.

Idd tijgertje zou idd spam kunnen zijn en idd hij gaat niet eerder weg voor dat ik de centen heb

Dit klinkt al vaag??:hmmz Ik ben momenteel in het buitenland, u kunt me bereiken op 020-xxxxxxx,

heel vaag ja,

zo hoorde ik van de week op de radio dat iemand z'n auto verkocht had aan iemand en wel gewoon keurig z'n geld kreeg maar dat de kooper het overschrijven zelf zou gaan regelen de zelfde dag.

Paar weken later bleven de bekeuringen binnen komen en dat liep al snel aardig op.

wat bleek auto was niet overgeschreven op nieuwe eigenaar en de kopie van de verkoper z'n paspoort was een vervalste.

Zo denk je dus goede zaken te doen zit je alsnog in de problemen.

kijk uit wat je doet!

Dimitri

Het antwoordt mannen!! uitkijken Oplichters:fy1

Rak1952 Nieuw op forum

oplichting via een 0900 nummer

Ik kreeg een reactie op een advertentie, zie mail 1, toen ik daar weer via mail op reageerde kreeg ik mail 2, hierin werd gevraagd om even te bellen met 020-2621253, daar kreeg ik een engels sprekende man aan de lijn die aangaf om te bellen met 0900 77007. Hier ben ik natuurlijk niet op in gegaan. Dus vandaar even deze waarschuwing.

gr. RaK

MAIL 1:

********@gmail.com stuurt u de volgende reactie via Speurders.nl:

Ik zag uw auto op Speurders.nl, ik heb interesse in de auto echter ik ga niet een eindeloos biedspel spelen om daarna overboden te worden met een paar euro waarna ik weer moet bieden.

Als u van de auto af wilt en u wilt de dagwaarde en/of een eerlijke prijs ontvangen van de auto waar we allebei mee eens kunnen zijn, neemt u dan contact met me op, ik weet zeker dat we eruit komen.

Ik handel in auto's en verkoop deze zowel in Nederland als in Europa. Als ik in Nederland ben kunt u contact opnemen met 06-499 409 14,anders met mijn exportkantoor (Nederlands en Engelstalig).

MAIL2:

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil eventueel wel een bod uitbrengen op uw auto, als we overeen komen mbt de prijs kan ik hem evt. zaterdag ophalen, neemt u contact op met mijn kantoor mbt om de gegevens en de staat van de auto door te geven, dit kan tot 9 uur vanavond. Is er een mogelijkheid om de auto te keuren? Ik ben momenteel in het buitenland, u kunt me bereiken op 020-2621253, bgg staat mijn kantoornummer op de voicemail, over die kosten komen we wel uit.

Met vriendelijke groet

CTN AUTOS

07:01, Vandaag citeer in reactie

s.teven

Nieuw op forum

Ik ben ook benaderd door deze persoon. Ik kreeg het volgende bericht:

Geachte heer/mevrouw, Ik wil eventueel wel een bod uitbrengen op uw auto, als we overeen komen mbt de prijs kan ik hem evt. zaterdag ophalen, neemt u contact op met mijn kantoor mbt om de gegevens en de staat van de auto door te geven, dit kan tot 9 uur vanavond. Is er een mogelijkheid om de auto te keuren? Ik ben momenteel in het buitenland, u kunt me bereiken op 020-2621253, over die kosten komen we wel uit. Met vriendelijke groet CTN AUTOS

Ik heb het nummer gebeld maar na het horen van het bandje de verbinding verbroken.

11:37, Vandaag citeer in reactie

Als iemand ook zo graag een auto van je wilt kopen, dan neemt hij toch gewoon zelf met jouw contact op??? haha in plaats van dat jij diegene moet opbellen!!

020 is netnummer van Amsterdam ,raar dat je dat nummer moet bellen terwel die niet in Amsterdam is

er worden ook vaak jonge Astra modellen aangeboden op internet voor hele lage prijzen

dan krijg je ook zo'n vaag mailtje

ook oplichting

origineel gepost door wim-v6

origineel gepost door spacefighter

ja ja ik kom ook nog lol;)

????

Die moet je niet kwadelijk nemen wim is een collega van mij:P

origineel gepost door nova....

origineel gepost door wim-v6

origineel gepost door spacefighter

ja ja ik kom ook nog lol;)

????

Die moet je niet kwadelijk nemen wim is een collega van mij:P

OW??? :wtf

die hebben mij ook gemaild ja voor mijn frontera en de manta ook

80 cpm voor een intake gesprek van 6 a 7 min. :fy1

oplichters idd.

origineel gepost door b07

020 is netnummer van Amsterdam ,raar dat je dat nummer moet bellen terwel die niet in Amsterdam is

Even ter info :

Nummer kan als service ook extern zijn doorgeschakeld ?

Op deze manier belt (en betaald) een klant nationaal en betaald de eigenaar van de lijn de kosten van Amsterdam naar suriname oid.

Heel gek is dat dus niet, wordt veel meer gedaan.

Ik heb vannacht om 0.30 een mailtje gekregen.

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil eventueel wel een bod uitbrengen op uw auto, als we overeen komen mbt de prijs kan ik hem evt. zaterdag ophalen, neemt u contact op met mijn kantoor mbt om de gegevens en de staat van de auto door te geven, dit kan tot 9 uur vanavond. Is er een mogelijkheid om de auto te keuren? Ik ben momenteel in het buitenland, u kunt me bereiken op 020-2621253, bgg staat mijn kantoornummer op de voicemail, over die kosten komen we wel uit.

Met vriendelijke groet

CTN AUTOS

Ik heb het nummer net gebeld en kreeg een of andere indonees engels sprekend aan de lijn en deed of hij mij niet verstond.

Hij pleurde zo de hoorn erop.

Nu gaan we over op de tweede poging het 06 nummer die ik in het mailtje van Nova zag staan.

06 nummer gebeld kregen we een bandje met als volgt dat je een 0900 nummer moet bellen.

Ik denk dat het oplichting is want er zijn er al meerdere die dat zelfde mailtje hebben gekregen.

wat een rare mensen zjn er toch op de wereld. je zou de gasten moeten opsporen, en ze zelf moeten oplichten.

kreeg vorige week nog een mail over mijn versterker en speakers. een man uit belgie. :wtf

Terug
Naar boven