Het antwoordt mannen!! uitkijken Oplichters:fy1
Rak1952 Nieuw op forum
oplichting via een 0900 nummer
Ik kreeg een reactie op een advertentie, zie mail 1, toen ik daar weer via mail op reageerde kreeg ik mail 2, hierin werd gevraagd om even te bellen met 020-2621253, daar kreeg ik een engels sprekende man aan de lijn die aangaf om te bellen met 0900 77007. Hier ben ik natuurlijk niet op in gegaan. Dus vandaar even deze waarschuwing.
gr. RaK
MAIL 1:
********@gmail.com stuurt u de volgende reactie via Speurders.nl:
Ik zag uw auto op Speurders.nl, ik heb interesse in de auto echter ik ga niet een eindeloos biedspel spelen om daarna overboden te worden met een paar euro waarna ik weer moet bieden.
Als u van de auto af wilt en u wilt de dagwaarde en/of een eerlijke prijs ontvangen van de auto waar we allebei mee eens kunnen zijn, neemt u dan contact met me op, ik weet zeker dat we eruit komen.
Ik handel in auto's en verkoop deze zowel in Nederland als in Europa. Als ik in Nederland ben kunt u contact opnemen met 06-499 409 14,anders met mijn exportkantoor (Nederlands en Engelstalig).
MAIL2:
Geachte heer/mevrouw,
Ik wil eventueel wel een bod uitbrengen op uw auto, als we overeen komen mbt de prijs kan ik hem evt. zaterdag ophalen, neemt u contact op met mijn kantoor mbt om de gegevens en de staat van de auto door te geven, dit kan tot 9 uur vanavond. Is er een mogelijkheid om de auto te keuren? Ik ben momenteel in het buitenland, u kunt me bereiken op 020-2621253, bgg staat mijn kantoornummer op de voicemail, over die kosten komen we wel uit.
Met vriendelijke groet
CTN AUTOS
07:01, Vandaag citeer in reactie
s.teven
Nieuw op forum
Ik ben ook benaderd door deze persoon. Ik kreeg het volgende bericht:
Geachte heer/mevrouw, Ik wil eventueel wel een bod uitbrengen op uw auto, als we overeen komen mbt de prijs kan ik hem evt. zaterdag ophalen, neemt u contact op met mijn kantoor mbt om de gegevens en de staat van de auto door te geven, dit kan tot 9 uur vanavond. Is er een mogelijkheid om de auto te keuren? Ik ben momenteel in het buitenland, u kunt me bereiken op 020-2621253, over die kosten komen we wel uit. Met vriendelijke groet CTN AUTOS
Ik heb het nummer gebeld maar na het horen van het bandje de verbinding verbroken.
11:37, Vandaag citeer in reactie