• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wie kent deze firma zou een a manta TE staan

Ik ga het binnenkort uitzoeken en dan hoor je het, ik denk zelf dat het een rr is dus wees gerust.

Ik ken de familie een beetje en ze hebben een grote loods met meerdere oldtimers staan van Rolls tot Manta :P

jo ik heb der verder niet bij stil gestaan kerel ik was met die andere jongen aan het praten en foto,s bekijken en tussen neus en lippen door viel dit eigenlijk en jij was met tonjr bezich met al die kleine goederen jou bekend en ik zat er hier thuis in ene aan te denken

van daar dat ik het hier heb geplaatst met de mogelijkheid dat iemand er mischien intresse in heb van daar.

vgr tonsr.

Ik ga het binnenkort uitzoeken en dan hoor je het, ik denk zelf dat het een rr is dus wees gerust.

Ik ken de familie een beetje en ze hebben een grote loods met meerdere oldtimers staan van Rolls tot Manta :P

Wel typies,volgens mij worden er steeds meer TE,S opgesnort dan er daadwerklijk gebouwd zijn.

Heel apart dit,het ene verhaal is nog wonderlijker als het andere.

Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Dus wie weet

och als je met iemand in gesprek raakt en deze begint er dan

over ,ja wat moet je dan,je weet nooit hoe die haas toch die

koe vangt.

Wel typies,volgens mij worden er steeds meer TE,S opgesnort dan er daadwerklijk gebouwd zijn.

Heel apart dit,het ene verhaal is nog wonderlijker als het andere.

Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Dus wie weet

Er zijn nog twee Nederlandse TE2800 kentekens geweest welke nu volgens de RDW niet meer bestaan, dus wie weet heeft degene die hem vind geluk.

Er zijn mij 6 TE2800 kentekens bekend welke in 74 en 75 zijn afgegeven, maar denk dat het er wel meer zijn geweest.

Van deze 6 rijden er nog twee, 2 wachten nog op restauratie en er zijn 2 verdwenen.

Zou mooi zijn als ze weer op zouden duiken!

och als je met iemand in gesprek raakt en deze begint er dan

over ,ja wat moet je dan,je weet nooit hoe die haas toch die

koe vangt.

origineel gepost door opelmanta29

Ik ken dat verhaal wel van iemand die deze auto gezien heeft, die was daar een keertje vanwege z'n werk en vlgs hem stond daar een originele TE2800 gestald en deze was niet te koop.

Waar precies dit zich afspeelde mocht hij niet vertellen, deze man had absoluut geen behoefte aan bezoek.

Misschien hebben we het over dezelfde, de auto moet zich ergens in jullie deel van de provincie bevinden vlgs mij.

Er zijn nog twee Nederlandse TE2800 kentekens geweest welke nu volgens de RDW niet meer bestaan, dus wie weet heeft degene die hem vind geluk.

Er zijn mij 6 TE2800 kentekens bekend welke in 74 en 75 zijn afgegeven, maar denk dat het er wel meer zijn geweest.

Van deze 6 rijden er nog twee, 2 wachten nog op restauratie en er zijn 2 verdwenen.

Zou mooi zijn als ze weer op zouden duiken!

kijk lui steeds komt er wat meer boven water wat zou het mooi zijn als ze

alsnog tevoorschijn komt ben reuze benieuwd.vgr tonsr.

Ik ken dat verhaal wel van iemand die deze auto gezien heeft, die was daar een keertje vanwege z'n werk en vlgs hem stond daar een originele TE2800 gestald en deze was niet te koop.

Waar precies dit zich afspeelde mocht hij niet vertellen, deze man had absoluut geen behoefte aan bezoek.

Misschien hebben we het over dezelfde, de auto moet zich ergens in jullie deel van de provincie bevinden vlgs mij.

Nou er is wat meer duidelijk, een vriend van mij is daar wezen kijken en ze hebben gezegt dat deze Manta gesloopt is. Het zou inderdaad om een TE 2800 gaan maar of dit een originele was weet ik zelf ook niet.

Mocht er iemand zijn die in contact wil komen met deze firma dan moeten ze maar even zoeken op auto sloperij Treffers in Haarlem.

Wat ik weet is dat er een loods op het terrein staat met div. oldtimers.

Ga niet vervelend doen bij hun als je een afspraak hebt om te kijken (als je een afspraak krijgt natuurlijk) want ze zijn niet zo makkelijk.

Tot zover mijn bijdrage omtrent de Manta.

kijk lui steeds komt er wat meer boven water wat zou het mooi zijn als ze

alsnog tevoorschijn komt ben reuze benieuwd.vgr tonsr.

nou mooi dan is dat verhaal ook aan het licht gekomen was wel mooi geweest om welk nummer het ging

al lijkt het me heel sterk dat ie gesloopt is :cry

denk ook dat we daar niet over hoeven te bellen daar jezelf zegt ze zijn niet makkelijk :D

Nou er is wat meer duidelijk, een vriend van mij is daar wezen kijken en ze hebben gezegt dat deze Manta gesloopt is. Het zou inderdaad om een TE 2800 gaan maar of dit een originele was weet ik zelf ook niet.

Mocht er iemand zijn die in contact wil komen met deze firma dan moeten ze maar even zoeken op auto sloperij Treffers in Haarlem.

Ga niet vervelend doen bij hun als je een afspraak hebt om te kijken (als je een afspraak krijgt natuurlijk) want ze zijn niet zo makkelijk.

treffers bekende naam,zijn kampers mijn colega zijn dochter heeft een kind van een van hun.

nou mooi dan is dat verhaal ook aan het licht gekomen was wel mooi geweest om welk nummer het ging

al lijkt het me heel sterk dat ie gesloopt is :cry

denk ook dat we daar niet over hoeven te bellen daar jezelf zegt ze zijn niet makkelijk :D

Terug
Naar boven