• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wie kent deze firma zou een a manta TE staan

origineel gepost door opelmanta29

Nou er is wat meer duidelijk, een vriend van mij is daar wezen kijken en ze hebben gezegt dat deze Manta gesloopt is. Het zou inderdaad om een TE 2800 gaan maar of dit een originele was weet ik zelf ook niet.

Mocht er iemand zijn die in contact wil komen met deze firma dan moeten ze maar even zoeken op auto sloperij Treffers in Haarlem.

Wat ik weet is dat er een loods op het terrein staat met div. oldtimers.

Ga niet vervelend doen bij hun als je een afspraak hebt om te kijken (als je een afspraak krijgt natuurlijk) want ze zijn niet zo makkelijk.

Tot zover mijn bijdrage omtrent de Manta.

treffers bekende naam,zijn kampers mijn colega zijn dochter heeft een kind van een van hun.

Dat van die loods met oldtimers kan wel eens kloppen. Staat als het goed is ook nog een witte Kadett C Aero.

Ik was toevallig op die sloperij toen die net was binnengebracht, maar mocht er niet aankomen.

Als er een nog redelijk knappe sloper oldtimer binnenkwam werd deze bewaard door/voor vader Treffers.

De man is meen ik niet meer. Het is ook al weer een paar jaar geleden dat ik er geweest ben.

Het is/was een redelijk zooitje op het terrein, alles gestapeld en ook nog eens lekker link dat je er niet tussendoor kan / durft te lopen.

Groeten, MArk

Ben vandaag even geweest, stond alleen een rode berlinetta op de sloop en was ook volgens de beheerder ook geen andere Manta geweest.

2010_1120Treffers0004.jpg

2010_1120Treffers0003.jpg

2010_1120Treffers0002.jpg

Op de ene kant stond een hele verzameling oldtimers uit de jaren 70 voor de sloop

ik ben er vandaag ook geweest en aan de eigenaar nogmaals gevraagt of er een te 2800 heeft gestaan.

daar ik er al jaren kom en goed met ze kan opschieten zegt hij tegen mij als die er heeft gestaan had jij

(ik dus)het wel geweten.:agent

de aero die er heeft gestaan was een bruine wilde ik kopen maar was geen echte, toen hebben ze hem met de heftruck door het voorraam opgepakt:cry.en is inmiddels gesloopt,:cry ze hebben de zolder opgeruimt en alles wat niet verkocht werd

buiten op het terein gezet,van fiat 500 tot opel record b. ik heb er foto's van dus als er belangstelling voor is wil ik deze wel op het forum zetten

Dat van die loods met oldtimers kan wel eens kloppen. Staat als het goed is ook nog een witte Kadett C Aero.

Ik was toevallig op die sloperij toen die net was binnengebracht, maar mocht er niet aankomen.

Als er een nog redelijk knappe sloper oldtimer binnenkwam werd deze bewaard door/voor vader Treffers.

De man is meen ik niet meer. Het is ook al weer een paar jaar geleden dat ik er geweest ben.

Het is/was een redelijk zooitje op het terrein, alles gestapeld en ook nog eens lekker link dat je er niet tussendoor kan / durft te lopen.

Groeten, MArk

Ben vandaag even geweest, stond alleen een rode berlinetta op de sloop en was ook volgens de beheerder ook geen andere Manta geweest.

2010_1120Treffers0004.jpg

2010_1120Treffers0003.jpg

2010_1120Treffers0002.jpg

Op de ene kant stond een hele verzameling oldtimers uit de jaren 70 voor de sloop

mijn god zie ik daar allemaal auto,s uit de tijd dat ik auto,s

ging waarderen,wat staat daar leuk spul zeg.

en ja toch jammer dat die TE niet te voorschijn is gekomen.

vgr tonsr.

ik ben er vandaag ook geweest en aan de eigenaar nogmaals gevraagt of er een te 2800 heeft gestaan.

daar ik er al jaren kom en goed met ze kan opschieten zegt hij tegen mij als die er heeft gestaan had jij

(ik dus)het wel geweten.:agent

de aero die er heeft gestaan was een bruine wilde ik kopen maar was geen echte, toen hebben ze hem met de heftruck door het voorraam opgepakt:cry.en is inmiddels gesloopt,:cry ze hebben de zolder opgeruimt en alles wat niet verkocht werd

buiten op het terein gezet,van fiat 500 tot opel record b. ik heb er foto's van dus als er belangstelling voor is wil ik deze wel op het forum zetten

Mooie foto's en inderdaad, ik had de tweede Manta niet zien staan.

Het lijkt echt een sloperij uit vroegere tijden.

Terug
Naar boven