• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie kent deze manta b gte

veel geld voor een niet lopende auto zonder apk.

kheb je trouwens laatst gespot in montfoort reed je onder de a12 door. ziekelijk leipe bak jou i500.

reed met de vrachtauto door rood omdat ik afgeleid was:wub:wub

gr 52 pk

veel geld voor een niet lopende auto zonder apk.

kheb je trouwens laatst gespot in montfoort reed je onder de a12 door. ziekelijk leipe bak jou i500.

gr 52 pk

[rquote=1844643&tid=140738&author=johani500driver]Hallo,

Wie kent deze manta. http://link.marktplaats.nl/407369028

Heb er wel interesse in maar wie weet kent iemand deze, of is er al wezen kijken.

alvast bedankt[/rquote]

aan de Manta Johan?:D:D

de prijs is inderdaad wat hoog voor een Manta met probleem maar hij ziet er wel erg goed uit:thumbup

[rquote=1844643&tid=140738&author=johani500driver]Hallo,

Wie kent deze manta. http://link.marktplaats.nl/407369028

Heb er wel interesse in maar wie weet kent iemand deze, of is er al wezen kijken.

alvast bedankt[/rquote]

aan de Manta Johan?:D:D

de prijs is inderdaad wat hoog voor een Manta met probleem maar hij ziet er wel erg goed uit:thumbup

[rquote=1844703&tid=140738&author=52pk]veel geld voor een niet lopende auto zonder apk.

gr 52 pk [/rquote]

Zal eens niet :jerry

[rquote=1844703&tid=140738&author=52pk]veel geld voor een niet lopende auto zonder apk.

gr 52 pk [/rquote]

Zal eens niet :jerry

ach ja, over een prijs valt te praten he;)

schijnt dat er een zuiger kapot is, maar of dat het enigste is:hmmz

Motorische heb ik echt de balen verstand, dus neem als ik ga kijken wel iemand mee

52pk@ haha, sorry hoor:P

kees@ ben wel vaker bij een manta wezen kijken maar meestal zijn ze in de advertentie in showroom staat, maar kijk je erdwars door heen. deze schijnt op wat blaasjes na, verder hard te zijn

ach ja, over een prijs valt te praten he;)

schijnt dat er een zuiger kapot is, maar of dat het enigste is:hmmz

Motorische heb ik echt de balen verstand, dus neem als ik ga kijken wel iemand mee

52pk@ haha, sorry hoor:P

kees@ ben wel vaker bij een manta wezen kijken maar meestal zijn ze in de advertentie in showroom staat, maar kijk je erdwars door heen. deze schijnt op wat blaasjes na, verder hard te zijn

ja Johan dat ken ik.

voordat ik mijn GSI kocht ben ik ook bij wat Manta's met kleine plekjes wezen kijken...ja kats rotte dus.

is een mooie GT automaat niks voor je?:D

ja Johan dat ken ik.

voordat ik mijn GSI kocht ben ik ook bij wat Manta's met kleine plekjes wezen kijken...ja kats rotte dus.

is een mooie GT automaat niks voor je?:D

[rquote=1844932&tid=140738&author=eddepet007]as ie dat nou nog niet weet streamline :jerry:jerry

[/rquote]

eddie een cctje is misschien niet het mooiste model van de manta maar wel het handigste hahaha bank plat en inladen maar !!!!!

[rquote=1844932&tid=140738&author=eddepet007]as ie dat nou nog niet weet streamline :jerry:jerry

[/rquote]

eddie een cctje is misschien niet het mooiste model van de manta maar wel het handigste hahaha bank plat en inladen maar !!!!!

wees daar maar niet zo zeker van den.

als je kids heb.

is een coupe toch handiger als een cc.

diepte he.

heb je niet bij een cc.

ff on topic.

voor dat geld heb je ook een goede lopende met apk.

ik ken de auto niet maar.

voor dat geld wou ik hem lopend en met apk hebben.

Terug
Naar boven