• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wie kent deze persoon

Langsgaan idd....Maar hou er maar rekening mee dat hij daar niet zal wonen.

Teringstreken.

Oppassen dus met dingen vragen @ marktplaats.

dat ga ik nu dus ook mooi doen

via t forum durf ik het nog wel aan

hier het adres

dhr Kiers

Rekeningnummer: 625781333

Biesbosstraat 19

4335VL MIDDELBURG

dus degene die in de buurt woont mag m evt paar flinke batsen geven

als ie er woont heeft ie een probleem want k heb goede maten en ook maten die niet van die lievertjes zijn haha

dat ga ik nu dus ook mooi doen

hier het adres

dhr Kiers

Biesbosstraat 19

4335VL MIDDELBURG

als ie er woont heeft ie een probleem want k heb goede maten en ook maten die niet van die lievertjes zijn haha

als je met google zoekt "zoeken op adres"

en je tikt de straat in en woonplaats krijg je tel nr. staat wel een andere naam bij

als je met google zoekt "zoeken op adres"

en je tikt de straat in en woonplaats krijg je tel nr. staat wel een andere naam bij

[rquote=1919317&tid=146888&author=jblfreak]dat ga ik nu dus ook mooi doen

hier het adres

dhr Kiers

Biesbosstraat 19

4335VL MIDDELBURG

[/rquote]

waar woon je zelf ? zoals ik al zei middelburg is voor mij maar 15 min verder.! maar ken die persoon in ieder geval niet.

[rquote=1919317&tid=146888&author=jblfreak]dat ga ik nu dus ook mooi doen

hier het adres

dhr Kiers

Biesbosstraat 19

4335VL MIDDELBURG

[/rquote]

waar woon je zelf ? zoals ik al zei middelburg is voor mij maar 15 min verder.! maar ken die persoon in ieder geval niet.

effe in google naam woonplaats en rekening nr ingegeven.

google kent hem " met opgelicht "

of te wel deze meneer wil niet werken voor z'n geld

sterkte

theun

effe in google naam woonplaats en rekening nr ingegeven.

google kent hem " met opgelicht "

of te wel deze meneer wil niet werken voor z'n geld

sterkte

theun

ha wat een bekende naam. bij mij kwam ie uit bovenste deel van het land geloof ik.

zijn mail adres was iets met europarts ofsow...

Maar ik vertrouwde het niet, dus ik wilde eerst foto zien. Was moeilijk, want zijn telefoon waar mee dat kon lag bij de reparateur.

Toen had ik voorstel gedaan om het door collega van mijn pa op te laten halen, maar nooit meer wat van weer gehoord.

ha wat een bekende naam. bij mij kwam ie uit bovenste deel van het land geloof ik.

zijn mail adres was iets met europarts ofsow...

Maar ik vertrouwde het niet, dus ik wilde eerst foto zien. Was moeilijk, want zijn telefoon waar mee dat kon lag bij de reparateur.

Toen had ik voorstel gedaan om het door collega van mijn pa op te laten halen, maar nooit meer wat van weer gehoord.

Ik heb ook een gezocht advertentie op mp gezet voor een motorkap in een speciale kleur. Kreeg meteen een reactie van hem dat hij er een had liggen in precies de goede kleur en in nette staat voor 30 euro.

Heb hem herhaaldelijk gevraagd om foto's, maar kreeg niets. Zijn reactie was, maak maar geld over en dan stuur ik hem je op. Had toch een vreemd gevoel, en voor de zekerheid maar ff gezocht op google, en daar werd mij al snel duidelijk dat ik geen zaken ging doen met deze man.

Succes met de afhandeling

Ik heb ook een gezocht advertentie op mp gezet voor een motorkap in een speciale kleur. Kreeg meteen een reactie van hem dat hij er een had liggen in precies de goede kleur en in nette staat voor 30 euro.

Heb hem herhaaldelijk gevraagd om foto's, maar kreeg niets. Zijn reactie was, maak maar geld over en dan stuur ik hem je op. Had toch een vreemd gevoel, en voor de zekerheid maar ff gezocht op google, en daar werd mij al snel duidelijk dat ik geen zaken ging doen met deze man.

Succes met de afhandeling

als iemand een rolletje drop in zijn zak steekt in de supermarkt wordt hij bekant in de boeien geslagen, maar hier wordt geen malle moer aan gedaan! Laatst ook een opa die zegeltjes had vervalst omdat hij de kinder voorlees boeken serie voor zijn kleinkinderen compleet wou maken. Man is opgepakt! Dat vind ik echt zielig!

Deze oplichter, meneer 'Kiers' mogen ze van mij super hard aanpakken!

Wat is dit land toch krom!:fy1

Terug
Naar boven