• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wie kent deze persoon

als iemand een rolletje drop in zijn zak steekt in de supermarkt wordt hij bekant in de boeien geslagen, maar hier wordt geen malle moer aan gedaan! Laatst ook een opa die zegeltjes had vervalst omdat hij de kinder voorlees boeken serie voor zijn kleinkinderen compleet wou maken. Man is opgepakt! Dat vind ik echt zielig!

Deze oplichter, meneer 'Kiers' mogen ze van mij super hard aanpakken!

Wat is dit land toch krom!:fy1

ip adres kun je sowieso weinig van op aan, ik woon in hoogeveen en mijn ip staat ook ergens richting amsterdam.

eigenlijk moet je wat op gezocht op mp zetten en hopen dat hij toe hapt.

en hem dan gewoon aan het lijntje houden, maja je bereikt er denk ik zo weinig mee.

helaas

zulek mensen moeten ze al het geld afpakken en alle spullen er bij ongeveer, laat hem maar helemaal met niets meer moeten beginnen.

ip adres kun je sowieso weinig van op aan, ik woon in hoogeveen en mijn ip staat ook ergens richting amsterdam.

eigenlijk moet je wat op gezocht op mp zetten en hopen dat hij toe hapt.

en hem dan gewoon aan het lijntje houden, maja je bereikt er denk ik zo weinig mee.

helaas

zulek mensen moeten ze al het geld afpakken en alle spullen er bij ongeveer, laat hem maar helemaal met niets meer moeten beginnen.

[rquote=1919579&tid=146888&author=nilly]zijn e-mail opgeven op verschillende naxe konten sites :P

dan krijgt hij zoveel zooi :D[/rquote]

Laten we allemaal onderdelen gaan vragen op MP en als we beet hebben en hij heeft weer een nieuw email adres gaan we hem lekker zieken!:thumbup

[rquote=1919579&tid=146888&author=nilly]zijn e-mail opgeven op verschillende naxe konten sites :P

dan krijgt hij zoveel zooi :D[/rquote]

Laten we allemaal onderdelen gaan vragen op MP en als we beet hebben en hij heeft weer een nieuw email adres gaan we hem lekker zieken!:thumbup

dhr K is volgens mij al een bekende bij politie en justitie..

maarja.... dan komen die luie flikkers aan het werk.. en dat kunnen ze niet.

dus de heer K kan mooi doorgaan met zijn praktijken

dhr K is volgens mij al een bekende bij politie en justitie..

dus de heer K kan mooi doorgaan met zijn praktijken

[rquote=1920012&tid=146888&author=Ghanz]dhr K is volgens mij al een bekende bij politie en justitie..

dus de heer K kan mooi doorgaan met zijn praktijken [/rquote]

ow t zijn weer die luie flikkers die t fout doen......:sleeping:sleeping:sleeping

[rquote=1920012&tid=146888&author=Ghanz]dhr K is volgens mij al een bekende bij politie en justitie..

ow t zijn weer die luie flikkers die t fout doen......:sleeping:sleeping:sleeping

[rquote=1920031&tid=146888&author=vincent23][rquote=1920012&tid=146888&author=Ghanz]dhr K is volgens mij al een bekende bij politie en justitie..

ow t zijn weer die luie flikkers die t fout doen......:sleeping:sleeping:sleeping[/rquote].

Mag je mij wel eens vertellen waarom dit soort figuren dan nog gewoon doorgaan met mensen oplichten???

Van heel wat dingen wordt al niet eens meer aangifte gedaan omdat ze op het buro er toch niets mee doen....

Waar ligt dat aan dan?!

aan al het andere werk wat ze hebben!!!

als nou niemand meer te hard rijd, hebben ze tijd over voor dit soort dingen

[rquote=1920031&tid=146888&author=vincent23][rquote=1920012&tid=146888&author=Ghanz]dhr K is volgens mij al een bekende bij politie en justitie..

ow t zijn weer die luie flikkers die t fout doen......:sleeping:sleeping:sleeping[/rquote].

Mag je mij wel eens vertellen waarom dit soort figuren dan nog gewoon doorgaan met mensen oplichten???

Van heel wat dingen wordt al niet eens meer aangifte gedaan omdat ze op het buro er toch niets mee doen....

Waar ligt dat aan dan?!

aan al het andere werk wat ze hebben!!!

als nou niemand meer te hard rijd, hebben ze tijd over voor dit soort dingen

[rquote=1920078&tid=146888&author=Fearless][rquote=1920031&tid=146888&author=vincent23][rquote=1920012&tid=146888&author=Ghanz]dhr K is volgens mij al een bekende bij politie en justitie..

Waar ligt dat aan dan?![/rquote]

Is maar net waar Justitie prio aan geeft he :afro

Politie kiest geen prio, maar doet wat Justitie opdraagt.

Das t probleem in dit land, de prio's worden bepaalt door mensen die in hun pakkie achter het bureau zitten en niet met beide benen in de maatschappij staan, zoals de Politie.

Zal dus echt vanuit Den Haag en Justitie moeten komen....

Gr Vinc

Terug
Naar boven