[rquote=1920078&tid=146888&author=Fearless][rquote=1920031&tid=146888&author=vincent23][rquote=1920012&tid=146888&author=Ghanz]dhr K is volgens mij al een bekende bij politie en justitie..
maarja.... dan komen die luie flikkers aan het werk.. en dat kunnen ze niet.
dus de heer K kan mooi doorgaan met zijn praktijken [/rquote]
ow t zijn weer die luie flikkers die t fout doen......:sleeping:sleeping:sleeping[/rquote].
Mag je mij wel eens vertellen waarom dit soort figuren dan nog gewoon doorgaan met mensen oplichten???
Van heel wat dingen wordt al niet eens meer aangifte gedaan omdat ze op het buro er toch niets mee doen....
Waar ligt dat aan dan?![/rquote]
Is maar net waar Justitie prio aan geeft he :afro
Politie kiest geen prio, maar doet wat Justitie opdraagt.
Das t probleem in dit land, de prio's worden bepaalt door mensen die in hun pakkie achter het bureau zitten en niet met beide benen in de maatschappij staan, zoals de Politie.
Zal dus echt vanuit Den Haag en Justitie moeten komen....
Gr Vinc
maarja.... dan komen die luie flikkers aan het werk.. en dat kunnen ze niet.
dus de heer K kan mooi doorgaan met zijn praktijken [/rquote]
ow t zijn weer die luie flikkers die t fout doen......:sleeping:sleeping:sleeping[/rquote].
Mag je mij wel eens vertellen waarom dit soort figuren dan nog gewoon doorgaan met mensen oplichten???
Van heel wat dingen wordt al niet eens meer aangifte gedaan omdat ze op het buro er toch niets mee doen....
Waar ligt dat aan dan?![/rquote]
Is maar net waar Justitie prio aan geeft he :afro
Politie kiest geen prio, maar doet wat Justitie opdraagt.
Das t probleem in dit land, de prio's worden bepaalt door mensen die in hun pakkie achter het bureau zitten en niet met beide benen in de maatschappij staan, zoals de Politie.
Zal dus echt vanuit Den Haag en Justitie moeten komen....
Gr Vinc