• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wie kent deze persoon

ff offtopic:

@crossagek wrote:half bezopen is gebrek aan doorzettingsvermogen.

Half bezopen is zonde van je geld!

ontopic:

ik heb een gezocht geplaatst voor een startmotor, ben benieuwd......

hoogstwaarschijnlijk kan ik fluiten naar mijn centen en heb ik voor jan met de korte achternaam een uur op het politieburo gezeten om aangifte in te vullen .

Die centen maakt mij verder weinig uit op dit moment .

Waar ik meer van baalde was het feit dat onze dochter van 5 op dat moment in het ziekenhuis lag en geopereerd moest worden om een tumor te verwijderen . In de uurtjes dat ik thuis was kroop ik vaak de garage in om te knutselen aan mijn corsa om ergens anders aan te denken .

Ik had al een heel plan in het hoofd om van 2 gsi bumpers 1 bumper te maken voor mijn TR . Elke dag zat ik in groningen in het ziekenhuis en elke middag kwam ik thuis in de hoop dat de bumper er zou zijn , zodat ik los kon met mijn project .

Toen die bumper maar niet kwam ben ik dus op onderzoek uit gegaan en kwam er achter dat ik opgelicht was .

Zure aan het verhaal was dat ik 3 telefoontjes had gehad van personen die mij een gsi bumper aanboden , maar alle 3 wees ik af , want ja ik had al een bumper gevonden ( dacht Ik ) . Toen ik ontdekte dat ik opgelicht was heb ik deze mensen meteen terug gebeld en de eerste was meteen mis geschoten omdat hij de bumper al verkocht had .Dus meteen in de telefoon geklommen en nummer 2 gebeld en dat bleek geen gsi bumper te zijn , dus vol hoop nummer 3 bellen en deze had de bumper nog en de bumper is nu onderweg hier naartoe .

waar ik nu van baal is dat het allemaal zoveel vertraging opgelopen heeft dat ik de bumper niet af krijg voor volgende week als de meeting in klazienaveen plaats vindt en ik hoop maar dat ik de bumper uberhaupt af krijg voor DAF op 13 juni .

Maar mijn zorgen vallen in het niets bij de zorgen die we om onze dochter gehad hebben en ik ben dolblij dat onze dochter er weer helemaal bovenop gekomen is en weer vrolijk rond dartelt . Maar op het moment dat ik in groningen zat en tot de ontdekking kwam dat ik opgelicht was hebben de zusters mij tegen moeten houden anders had ik in de auto gezeten naar middelburg ( waar dus achteraf gebleken een ouder echtpaar op het aangegeven adres woont die ook door deze persoon in een lastig parket zitten omdat ze regelmatig boze mensen aan de deur hebben terwijl ze er niks mee te maken hebben ) .

ff offtopic:

@crossagek wrote:half bezopen is gebrek aan doorzettingsvermogen.

Half bezopen is zonde van je geld!

ontopic:

ik heb een gezocht geplaatst voor een startmotor, ben benieuwd......

Terug
Naar boven