Ik heb mijn Vectra daar inderdaad ook gekocht. Maar hoe weet jij dat eigenlijk Opeltje17?
Mijn Vec is te zien in: "show hier je Vectra" pagina 195: STiGGEL's Vectra.
Het betreft een niet al te groot, universeel autobedrijf, met erg veel auto's per vierkante meter. De showroom zag er nogal vol uit. Aangezien ik uit Twente moest komen, heb ik een afspraak gemaakt en mijn Vec. stond netjes buiten geparkeerd. Ik heb ook een proefrit gemaakt.
Mijn Vec. stond er keurig bij en met proefrijden ondervond ik geen onvolkomenheden. Ik heb zaken gedaan met één van de eigenaren en er viel niet veel meer te onderhandelen. Maar ik moet zeggen mijn Vec. was erg scherp geprijsd. Ik heb veel vergelijkbare Vecs bekeken en deze kwam qua bouwjaar, km.stand en prijs het gunstigste uit de bus.
Ik heb Bovag garantie "afgekocht" aangezien ik nogal uit de buurt woon en tevens heb ik 'm niet rijklaar laten maken o.i.d. Hierdoor kwam ik uit op een meeneemprijs van EUR 11.000,-
Het enige wat me een beetje tegenviel van het bedrijf is dat toen ik per telefoon vroeg naar de staat van de banden, ze zeiden dat deze in prima staat waren. De Vec. stond echter op winterbanden die voor zomerbanden nog prima profiel hadden, echter voor winterbanden aan de matige kant waren.
Aangezien dit een kleinigheidje betrof heb ik besloten de auto te kopen en nu, een half jaar en 15.000 km. verder, heb ik daar nog steeds geen spijt van. Geen vuitje aan de lucht, niets geen gekke dingen of gebreken gehad. Dus ik ben blij dat ik die EUR 1.000,- voor Bovag garantie en rijklaarmaken in de zak heb gehouden.
Mijn advies zou zijn: Koop er rustig een auto; prima zaak! Echter ik heb totaal geen gebruik gemaakt van service of iets dergelijks. Ik kan dus niet zeggen hoe ze omgaan met gebreken en of ze bij problemen net zo service-gericht zijn als op het moment dat je een auto komt kopen.
Ze hebben mij in ieder geval een prima auto geleverd voor een mooie prijs.
Succes! En ik ben benieuwd wat jouw ervaringen waren.
STiGGEL
@Opeltje17 wrote:Ik ken de auto niet maar het bedrijf wel(woon daar om de hoek) is een net bedrijf dus zeker het kijken waard.
Ik weet ook dat stiggel hier van het forum daar een vectra C station heeft gekocht misschien kan je aan hem vragen hoe hij de service en dergelijke heeft ervaren.