• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wie kent deze vectra??

@arjontje wrote:@opelfreak3 wrote:volgens mijn is dat niet echt waar dat ze alleen in een v6 zijn ik dacht dat ze ook in een 1.8 16v zijn hoor dan is het de sport versie

ik heb paar jaar geleden een opel vectra b willen kopen en datwas bij een opeldaeler

en dat was een een echte i500 een grijse

dus

gr

Nee een i500 heeft altijd een x25xei motor.

Jammer genoeg staat dit niet op het kenteken bewijs. Ivm type goed keuring.

dat dus

een i500 heeft altijd een X25XEI motor, anders is het geen i500 maar een vectra met irmscher bumper :vertag

In engeland zijn de Supertouring vectra's wel geleverd met bv een 2L motor ofzo, maar dat zijn geen Irmscher auto's natuurlijk :roll:

plus een fatsoenlijke verkoper zet toch eerst die koplampsproeier recht voordat hij een foto maakt :roll:

daarbij krijg ik ook het gevoel dat het om een handelaar gaat die het geen reet interesseert.

nou niet echt het type verkoper waar ik graag een auto bij koop

@arjontje wrote:@opelfreak3 wrote:volgens mijn is dat niet echt waar dat ze alleen in een v6 zijn ik dacht dat ze ook in een 1.8 16v zijn hoor dan is het de sport versie

ik heb paar jaar geleden een opel vectra b willen kopen en datwas bij een opeldaeler

dus

gr

dat dus

een i500 heeft altijd een X25XEI motor, anders is het geen i500 maar een vectra met irmscher bumper :vertag

In engeland zijn de Supertouring vectra's wel geleverd met bv een 2L motor ofzo, maar dat zijn geen Irmscher auto's natuurlijk :roll:

plus een fatsoenlijke verkoper zet toch eerst die koplampsproeier recht voordat hij een foto maakt :roll:

daarbij krijg ik ook het gevoel dat het om een handelaar gaat die het geen reet interesseert.

nou niet echt het type verkoper waar ik graag een auto bij koop

@Klopper wrote:Haha, nee, ik heb een X18XE ipv een Z18XE :) (en sedan ipv station)

Maar ik let altijd op de historie van wat beschikbaar is bij de RDW-site. Als iemand 'm binnen een maand weer verkoopt (of net iets langer), dan is er iets goed mis mee ;)

heeft de garage die auto op 28/2 niet gewoon op zn naam gezet :angel

@opelfreak3 wrote:volgens mijn is dat niet echt waar dat ze alleen in een v6 zijn ik dacht dat ze ook in een 1.8 16v zijn hoor dan is het de sport versie

dus

gr

volgens mijn is dat niet echt waar dat ze alleen in een v6 zijn ik dacht dat ze ook in een 1.8 16v zijn hoor dan is het de sport versie

dus

gr

@Klopper wrote:Haha, nee, ik heb een X18XE ipv een Z18XE :) (en sedan ipv station)

Maar ik let altijd op de historie van wat beschikbaar is bij de RDW-site. Als iemand 'm binnen een maand weer verkoopt (of net iets langer), dan is er iets goed mis mee ;)

heeft de garage die auto op 28/2 niet gewoon op zn naam gezet :angel

@opelfreak3 wrote:volgens mijn is dat niet echt waar dat ze alleen in een v6 zijn ik dacht dat ze ook in een 1.8 16v zijn hoor dan is het de sport versie

dus

gr

Haha, nee, ik heb een X18XE ipv een Z18XE :) (en sedan ipv station)

volgens mijn is dat niet echt waar dat ze alleen in een v6 zijn ik dacht dat ze ook in een 1.8 16v zijn hoor dan is het de sport versie

dus

gr

Dat is heel vervelend als je een auto wilt kopen en hij is al verkocht.

Dat heb ik twee keer gehad. Heel jammer.

Dus toen ging ik echt elke dag autotrack.nl en gaspedaal.nl doorlopen. En toen zag ik een zwarte Vectra C, meteen gebeld en heengegaan om te kijken.

Was wel jammer want een van die verkochte zwarte Vectra's was met beige interieur.

Haha, nee, ik heb een X18XE ipv een Z18XE :) (en sedan ipv station)

Dat is heel vervelend als je een auto wilt kopen en hij is al verkocht.

Dat heb ik twee keer gehad. Heel jammer.

Dus toen ging ik echt elke dag autotrack.nl en gaspedaal.nl doorlopen. En toen zag ik een zwarte Vectra C, meteen gebeld en heengegaan om te kijken.

Was wel jammer want een van die verkochte zwarte Vectra's was met beige interieur.

Hoe dan ook, de garage mag 'm wel eens een keer van internet af halen, want hij is 28-02 al verkocht volgens mij :P

Terug
Naar boven