• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie kent deze?

dacht dat die inderdaad van nl-tuning is van hier op het forum

zonde dat ze echt bijna allemaal gesloopt worden:cry

is van Rob geweest van NL-tuning...

Is ook nog van een maat geweest, daarna heeft Rob m opgeknapt!

Heel erg zonde dat ie nog geen half jaar later gesloopt word :argue

:wtfsonde helaas is de eigenaar me ex (tja ze moet het opel virus vna iemand hebben)

maar die kadett heb volgens hun nooit lekker gelopen (dacht dat de verkeerde lmm op zat)

dus kijkd er niet van op dat het blok nu dood is!

was wel strak ding!!!!!!

:kewlpics

is eeuwig zonde!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

origineel gepost door jblfreak

auto opkopen en ander blok er in en rijd ie weer

zo zat ik ook al ;) :jerry

origineel gepost door jblfreak

auto opkopen en ander blok er in en rijd ie weer

idd voor 200 euro haal je al een goede c20ne op met weinig kmters

is idd van een forummer hier.

ben er bij wezen kijken voor onderdelen,desalniettemin wel zonde dat er weer 1 gesneuveld is,was nog niet lang terug helemaal overgeblazen.

K heb de schokbrekers voor en de tankdop nog net kunnen reserveren,natuurlijk was ik weer net te laat voor de frontlip.:(

ik vind het echt doodzonde, zo is het ook gegaan met mijn rode originele kadett gsi 2.0 SEH een echte hollander.

ik heb nog geprobeert om de gehele auto te kopen, en flinke woorden gehad met de nieuwe eigenaars, maar ach hun vonden dat ze zooi gekocht hadden enz enz blablablabla, wat verwacht je voor 1400-, bijna overal nieuwe lak, koni verlaging van 550-, er zat leer in, speedline velgjes, (het blok ''was'' goed), zat allemaal leuk spul op en incl jaartje apk, wij hebben hartstikke veel gedaan aan deze auto maar toch besloten om hem te verkopen nu hebben wij hem verkocht aan een stel die er naar mijn weten gewoon kwa body enz helemaal niks aan gedaan hebben, en een oude auto en zeker een gsi moet je goed onderhouden en niet achteraf gaan zitten zeiken:fy1:fy1 van klote auto dit slechte auto dat enz enz enz, dit is eeuwig zonde en jammer dat we hem niet terug hebben kunnen kopen, want idd een ander blokkie erin en hij ken weer een tijdje mee.

groeten nick

origineel gepost door daruler

:wtfsonde helaas is de eigenaar me ex (tja ze moet het opel virus vna iemand hebben)

maar die kadett heb volgens hun nooit lekker gelopen (dacht dat de verkeerde lmm op zat)

was wel strak ding!!!!!!

dan is t indd wie ik dacht dat t was... en zover ik weet is de eigenaresse je ex king: ik ken luuc al een jaar of 10 en hij heeft altyd nog dames gehad :P

kerel heeft ook een corsa b c20xe.. over t algemeen is t wel zuinig op zijn auto's or.

@city77: is ie in onderdelen gegaan nadat arnoud m weg had gedaan? ik weet dat ie by arnoud geploft is, maar verder... was gewoon een goede nette kadett.

origineel gepost door mayhem

was wel strak ding!!!!!!

dan is t indd wie ik dacht dat t was... en zover ik weet is de eigenaresse je ex king: ik ken luuc al een jaar of 10 en hij heeft altyd nog dames gehad :P

kerel heeft ook een corsa b c20xe.. over t algemeen is t wel zuinig op zijn auto's or.

i know ja die c20xe corsa sta bij de spuiter maar blijf zonde van de kadett

was wel strak ding!!!!!!

dan is t indd wie ik dacht dat t was... en zover ik weet is de eigenaresse je ex king: ik ken Luuk al een jaar of 10 en hij heeft altijd nog dames gehad :P

@city77: is ie in onderdelen gegaan nadat Arnoud m weg had gedaan? ik weet dat ie by Arnoud geploft is, maar verder... was gewoon een goede nette kadett.

heb vorige week van Arnoud te horen gekregen dat ie de autocross in is gegaan, weer een originele nederlandse kadett seh minder

alles zat er op en der aan, rondom gele koni's met bijpassende verlaging, originele mantzel lip, lexmaul inlaat, Magnex rvs uitlaat, alu veerpootbrug, zeer nette 15 inch miglia velgen met hagelnieuwe banden proxis t1r, auto van binnen netjes, geen gaten in interieur enz enz enz echt super zonde. hoop dat ie niet op sevenum is:puke

klopt, maat van me had er nog een nieuwe wielrand ingezet , was ook een snelle nokkenas en een spaghetti spruitstuk opgegaan hiero

was een goede basis om een andere motor in te fietsen

:wtf:wtf:wtf hier ff de andere kant van het verhaal

Toen we hem kochten was het idd een net karretje ze hadden gezegt dat er een aantal dingen aan gedaan moesten worden zoals storing verhelpen (zou heel simpel zijn/bleek drie aanmekaar gedraaide draadjes losgegaan tezijn omdat ze niet gesoldeerd waren mr getaped!!!)

Dakhemeltje moest opnieuw gedaan worden hier hadden we geen problemen mee even als de roest bij de voorruit en de koffer.

we hadden gevraagt over de wielkasten en dorpels en alles was net een half jaar tot een jaar geleden gedaan hoefde voorlopig niet naar om te kijken!!

zou zo door de apk komen!!zat ongeveer 5 maanden apk op

wat ik vanaf dat we hem hebben gekocht gedaan heb is

storing laten verhelpen 230 euro

versnellings bak schakelde moeilijk in bochten (oude eigenaar gebeld erover die zei moet je niet schakelen in de bochten, en beweerde dat de motor niet scheef hing)

verdelingelement voor luchstroom interieur werkt niet of is niet aangesloten

veel parkers gebruikt veel onderdelen zaten los

ik naar de opel garage daar werd gevraagt of de auto schade had gehad omdat het blok scheef hing

door dat het blok scheef hangt is de versnellingbak nu kaduuk

vervangde onderdelen (waarvan hun zeiden dat het goed was of vervangen )

bougie kabels

gps

luchthoeveelheidsmeter

bougies

lamda sensor

temp sensor

enz

en dan zeggen dat we niks eraan gedaan hebben om hem te houden :argue

zit nu voor ongeveer 700 euro in alleen om hem rijdend te houden (het houd een keer op)

liet de kadett toen ik hem ongeveer 3 maanden had voor keuren

dit is het lijstje van 2 verschillende garages(omdat we niet konden geloven wat er bij 1 garage uitkwam)

dorpels doorgerot meer dan 50%

binnenste wielkasten doorgeroest zat half gelast half gekit

schokdemperachter lek(kan best dat ze al kapot zijn reed 4 jaar koni's heb vaak moesten vernieuwen omdat ze niet uitveerden)

draagarm rubbers

fusee kogels

bovenste schokdemper rubber

4 nieuwe banden (dat wisten we)

uitllaat systeem lek (KAN slijtage wezen)

en nog paar dingen

rep zou rond de 1200 euro gaan kosten alleen onderdelen

en nu de versnellingsbak erbij(heb geen geld boompje)

zijn zeker wel kadett gek en vinden het ook zeker jammer ondanks wat sommige zeggen :argue:argue:argue

als ik het geld had gehad was ti zeker gerepareerd en nog veel meer

klopt, maat van me had er nog een nieuwe wielrand ingezet , was ook een snelle nokkenas en een spaghetti spruitstuk opgegaan hiero

was een goede basis om een andere motor in te fietsen

ja als ie gebeld had had ik em terug gekocht maar ja helaas tis gebeurt :thumbup en we leven allemaal verder

origineel gepost door nl-tuning

ik heb nog geprobeert om de gehele auto te kopen, en flinke woorden gehad met de nieuwe eigenaars, maar ach hun vonden dat ze zooi gekocht hadden enz enz blablablabla, wat verwacht je voor 1400-, bijna overal nieuwe lak, koni verlaging van 550-, er zat leer in, speedline velgjes, (het blok ''was'' goed), zat allemaal leuk spul op en incl jaartje apk, wij hebben hartstikke veel gedaan aan deze auto maar toch besloten om hem te verkopen nu hebben wij hem verkocht aan een stel die er naar mijn weten gewoon kwa body enz helemaal niks aan gedaan hebben, en een oude auto en zeker een gsi moet je goed onderhouden en niet achteraf gaan zitten zeiken:fy1:fy1 van klote auto dit slechte auto dat enz enz enz, dit is eeuwig zonde en jammer dat we hem niet terug hebben kunnen kopen, want idd een ander blokkie erin en hij ken weer een tijdje mee.

groeten nick

zal hier ff een weerwoord op geven !

flink woorden gehad? dat viel nog wel mee.

zooi gekocht hadden? weet je waarom we dat zeiden?

omdat jullie beweerden dat er onder de kap van alles vervangen was, dat de dorpels en wielkasten gedaan waren en hard waren !! dat bleek dus niet zo te zijn!!!

bijna overal nieuwe lak? daarom roest ti al bij de voorruit, kofferklep, wielkasten enz.. enz.. en een spuiter die aardig wat onderdelen overslaat met spuiten? rare spuiter!

koni verlaging van € 550? kan nieuw zijn maar is erg snel kapot gegaan (fabrikagefout?) Champion interieur zat er idd in, was nog in redelijke staat! Dat was het geld ook wel waard. Speedline velgjes? Aardig wat schade erop en niet zulke beste banden (2 afkeur, 2 half)

het blok "was" goed? het blok IS goed, alleen de versnellingsbak is/was waardeloos en het blok hangt schots en scheef!!! verder dingetjes zoals bougiekabels e.d. die vervangen zouden zijn? is gewoon niet zo. dat zeiden ze bij de garage zelf en bij de onderdelen shop toen we de onderdelen nieuw gingen halen omdat we de storing niet opgelost kregen (die zo simpel zou zijn) JAARTJE APK????? hebben hem 9-5-2009 gekocht! en toen zat er nog tot 8-10-2009 apk op dus dat zijn 5 maanden! en hij zou er zoooo! doorheen komen! Body niks aan gedaan? wat viel er nog aan te doen? jullie zeiden dat ti prima was. En qua uiterlijk zag ti er goed uit, wij hebben geen brug kant en klaar naast de deur. wij vertrouwen op mensen als die zeggen dat het goed is!!! ANDER BLOKKIE ERIN?? daar ben je nog niet klaar mee! dan had je moeten luisteren aan de telefoon met het lijstje wat wij opnoemden wat gedaan moest worden !! en niet zeggen dat elke garage geld wil verdienen! dat is echt niet zo, ik heb zelf een aantal jaar in een garage gewerkt dus ik weet hoe het gaat. er zijn garages genoeg die met de klant meedenken en rekening houden met een beperkt budget. en de garage waarvan jullie zeiden breng hem daarheen dan word ie zo goedgekeurd? lijkt me heel sterk met zoveel roest en problemen tenzij die een hand voor zn ogen houd!! en dus niet om de veiligheid denkt van de mensen die erin zitten !!!

:fy1:fy1:fy1:fy1:fy1

Terug
Naar boven