origineel gepost door mayhem
origineel gepost door ajn0
origineel gepost door nl-tuning
@flipke of de mauwen opstropen en effe werken:thumbup:thumbup
auto was niet geheel overgespoten, alleen motorkap(bij mayhem vandaan) achterspoiler parafaan.
en wat is er niet veilig aan?? me maat heeft er 275 euro extra voor moeten betalen voor de apk kosten:hmmz:hmmz, ik gaat wel even een paar foto's opzoeken hoeveel werk we erin hadden zitten en wat nog even had moeten gebeuren.
voor de rest zal de ex eigenaar hier ook even op reageren want die vond het ook niet zo leuk:hmmz dat er zo gebabbelt werd.
groeten nick
Idd mouwen opstropen en aanpakken! Dat doe je toch als je een LIEFHEBBER bent van opel???? :hmmz
moet je ook tyd hebben?? of de middelen/mogelijkheden.
ik heb een loods met brug, krachtstroom, compressor, alles.. maar dat heeft niet iedereen.. sommige mensen moeten een droge middag op straat afwachten.. of werken tot een uur of 6..
vind t makkelijk om te roepen dat je gewoon 'ff de mouwen moet opstropen'
Achjah.. niet iedereen heeft een loods. Heb ik ook niet!
Ik doe ook alles hier bij mij op de dam.. Heb ook geen garage waar ik in kan werken? :hmmz Ook al regent het, ik pak ff door of neem een break!
Ik werk ook van 9 tot 6.. dus das weer lekkere lulkoek die je opt forum gooit.. ik doe ook alles in me vrijetijd.. Alles voor de HOBBY! :wors