• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie kent deze?

uiteraard.. maar van een vers gespoten auto verwacht je niet dat de bodem er half uitligt.

zeg niet dat deze dat had, ken luuc af een paar jaar, maar heb deze kadett nooit gezien.

origineel gepost door ajn0

origineel gepost door mayhem

laat maar open... volgens mij komen er nog foto's namelijk...

ajno... ik snap je ff niet.. jij zegt " je zet m in onderdelen terwijl je weet dat ie niet goed is"

das toch logisch? een slechte/rotte carroserie in onderdelen verkopen

Ga het hele topic maar eens lezen ;)

dan snap je hem wel..

:hmmz

Dat vind ik ook, heb het hele topic zo net nagelezen:jerry

En ik geef Mayhem hierin gelijk.

Als je een auto slecht vind, en niet veilig dan ga je hem niet door verkopen aan iemand anders, die zich er dood mee kan rijden.

Maar kun je hem beter strippen en de onderdelen verkopen die nog goed zijn.

Of heb ik het nu verkeerd??:hmmz

@flipke of de mauwen opstropen en effe werken:thumbup:thumbup

auto was niet geheel overgespoten, alleen motorkap(bij mayhem vandaan) achterspoiler parafaan.

en wat is er niet veilig aan?? me maat heeft er 275 euro extra voor moeten betalen voor de apk kosten:hmmz:hmmz, ik gaat wel even een paar foto's opzoeken hoeveel werk we erin hadden zitten en wat nog even had moeten gebeuren.

voor de rest zal de ex eigenaar hier ook even op reageren want die vond het ook niet zo leuk:hmmz dat er zo gebabbelt werd.

groeten nick

origineel gepost door nl-tuning

auto was niet geheel overgespoten, alleen motorkap(bij mayhem vandaan) achterspoiler parafaan.

en wat is er niet veilig aan?? me maat heeft er 275 euro extra voor moeten betalen voor de apk kosten:hmmz:hmmz, ik gaat wel even een paar foto's opzoeken hoeveel werk we erin hadden zitten en wat nog even had moeten gebeuren.

voor de rest zal de ex eigenaar hier ook even op reageren want die vond het ook niet zo leuk:hmmz dat er zo gebabbelt werd.

groeten nick

Idd mouwen opstropen en aanpakken! Dat doe je toch als je een LIEFHEBBER bent van opel???? :hmmz

groeten nick

Idd mouwen opstropen en aanpakken! Dat doe je toch als je een LIEFHEBBER bent van opel???? :hmmz

Aanpakken ja

groeten nick

moet je ook tyd hebben?? of de middelen/mogelijkheden.

ik heb een loods met brug, krachtstroom, compressor, alles.. maar dat heeft niet iedereen.. sommige mensen moeten een droge middag op straat afwachten.. of werken tot een uur of 6..

vind t makkelijk om te roepen dat je gewoon 'ff de mouwen moet opstropen'

idd mayhem

ik heb geen loods of iets. ik werk elke dag van 8 tot 5

en ben afhankelijk van het weer als ik plek had gehad had ik zeker de handjes uit de mouwen gehaald en was ti zeker opgeknapt

en heb ook nog een corsa staan die afgemaakt moet worden en heb geen geld boom

groeten nick

moet je ook tyd hebben?? of de middelen/mogelijkheden.

ik heb een loods met brug, krachtstroom, compressor, alles.. maar dat heeft niet iedereen.. sommige mensen moeten een droge middag op straat afwachten.. of werken tot een uur of 6..

vind t makkelijk om te roepen dat je gewoon 'ff de mouwen moet opstropen'

Achjah.. niet iedereen heeft een loods. Heb ik ook niet!

Ik doe ook alles hier bij mij op de dam.. Heb ook geen garage waar ik in kan werken? :hmmz Ook al regent het, ik pak ff door of neem een break!

Ik werk ook van 9 tot 6.. dus das weer lekkere lulkoek die je opt forum gooit.. ik doe ook alles in me vrijetijd.. Alles voor de HOBBY! :wors

origineel gepost door 2nd Identity

idd mayhem

ik heb geen loods of iets. ik werk elke dag van 8 tot 5

en ben afhankelijk van het weer als ik plek had gehad had ik zeker de handjes uit de mouwen gehaald en was ti zeker opgeknapt

en heb ook nog een corsa staan die afgemaakt moet worden en heb geen geld boom

:thumbdown:thumbdown

Wel een corsa op kunnen bouwen en de kadett niet?

Ik heb ook geen geldboom..

Schorse kost je maar 68euro ;) :P

@mayhem dat weet ik idd ook bij ons is het ook anders geweest, maar met de mouwen opstropen bedoel ik dat je zelf heel veel kan doen waar je geen loods of iets dergelijks voor nodig hebt, en is zeker niet raar bedoelt ofzo.

en bijna iedereen heeft savonds tijd toch?? ik heb ook meerdere auto's en ook geen geldboom, maar doe er toch me best op, en werk er zoveel mogelijk aan als ik kan.

mvg nick

ajno.. haal ff je kop uit NL tuning zijn reet.

t is maar een focking E kadett, en ook maar een 8v... dus niets byzonders.

1 auto opknappen kost geld... hij woont samen... geld groeit bij niemand op zijn rug.. dus dan moet je keuzes maken.. ff schorsen is makkelijk gezegt... maar dan moet ie gestald worden... wie zegt dat ie de financieele middelen heeft om een 2de auto te stallen en op te knappen?

ajno.. haal ff je kop uit NL tuning zijn reet.

t is maar een focking E kadett, en ook maar een 8v... dus niets byzonders.

1 auto opknappen kost geld... hij woont samen... geld groeit bij niemand op zijn rug.. dus dan moet je keuzes maken.. ff schorsen is makkelijk gezegt... maar dan moet ie gestald worden... wie zegt dat ie de financieele middelen heeft om een 2de auto te stallen en op te knappen?

1: om even op het volwassen verhaal terug te komen: haal je kop ff uit nl-tuning zijn reet? Noem je dat volwassen?

2:het is ajn 0.. en niet de o van Otto ;)

Maar het Was een mooie kadett.. en wat maakt het uit wat voor blok erin ligt.. het brengt je van a naar b.. daar gaat het om toch?

@mayhem dat is zo idd:P:P:P,,

we willen er allemaal wat moois van maken alleen, jammer dat het niet even anders is opgelost, wij(althans de ex eigenaar) word hier neergezet als 1 of andere randebiel, en dat hij troep heeft verkocht e.d. dat vind ik een beetje jammer, want voor dat geld wat er voor betaald is haal je geen gsi met die onderdelen en opties, tuurlijk moest er het 1 en ander gebeuren maar bij welke auto niet?? daar in tegen mocht de auto al opgehaald worden terwijl er nog niet eens alles betaald was, dat was ook een wens van hun, daar hoor je de ex eigenaar ook niet over toch???

nogmaals jammer dat het zo gelopen is we hadden hem ook zo terug willen kopen maar dat gaat nu niet meer.

groeten nick

ik snap gewoon niet waar dit nou over gaat... t is een kadett die in onderdelen gaat... en opeens vind men t nodig om iemand af te maken omdat ie m niet opknapt.

hij heeft geen geld/tyd/ruimte voor een 2de project, dat is toch niets byzonders?

waarom moet er dan opeens moeilijk worden gedaan?

wees blij dat er kadettjes worden geslacht... anders had deze niet deze motorkap:D

ik snap gewoon niet waar dit nou over gaat... t is een kadett die in onderdelen gaat... en opeens vind men t nodig om iemand af te maken omdat ie m niet opknapt.

hij heeft geen geld/tyd/ruimte voor een 2de project, dat is toch niets byzonders?

waarom moet er dan opeens moeilijk worden gedaan?

wees blij dat er kadettjes worden geslacht... anders had deze niet deze motorkap:D

Het hele verhaal is tot stand gekomen omdat IK die advertentie tegen kwam. en hem hier op het forum heb geplaatst.

Toen kwam de huidige/ex eigenaar nu met zijn verhaal, prima.. Als je dan in de aanval gaat tegen mij/nltuning en de rest vind ik dat onvolwassen...

Deze kadett had evt. zoals nl-tuning zegt terug gekocht willen worden, hier werd niet op gereageerd. Toen ik deze kadett op mp zag heb ik hun een mailtje gestuurd of ik evt de body over kon nemen omdat ik nog een mooi project erbij zocht. Hier werd tevens geen reactie op gegeven..

En dat van het afmaken van vink jammer dat je dat zegt, Ik maak niemand af.. vind het alleen jammer van de huidige eigenaar dat hij niet op de vragen die hem gesteld werden ik citeer: body terug kopen, of evt verkoop aan mij.. gehoor heeft gegeven.

Zo dat was me weer een lang verhaal..

-offtopic@ mayhem je krijgt de groeten van Peter jongsma;) paarse corsa A

Terug
Naar boven