• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wie kent dit display icoontje ??

MFR

Lid
rareafbeelding_zps14161f3d.jpg

en ik bedoel dan niet dat ik de bestuurders deur open heb staan, maar die rare kronkels links aan de bumper.

maakt niet uit welke deur ik open. deze kronkels staan telkens links aan de bumper.

ik zie het ook nergens terug in het boekje.

bij een andere melding op dit display zie ik deze kronkels niet. dus het display is niet niet stuk.

maar wat is het wel ??

gr,

Marco

lijkt me toch op een fout in het display.....

ook al zie je ze niet bij alle icoontjes lijkt me dat hij een signaal door geeft maar de pixels niet echt goed kan door geven...

ben benieuwd of er iemand anders een andere verklaring voor heeft !!!!

ik heb iig bij het begin van deze afbeelding een hele tijd links vóór zitten zoeken wat daar nou mis was ...... niks te zien.

en dan ga je in het boekje zoeken ...... niks. Hmmmm ...... twijfelen ...... :hmmz

Als ik m'n fantasie erop los zou moeten laten, dan zou ik zeggen dat de auto getroffen is door de bliksem en dat je nu uit moet stappen... Alleen zal daar weinig van kloppen :P

@MFR wrote:ik heb iig bij het begin van deze afbeelding een hele tijd links vóór zitten zoeken wat daar nou mis was ...... niks te zien.

en dan ga je in het boekje zoeken ...... niks. Hmmmm ...... twijfelen ...... :hmmz

wil niet bijdehand doen, maar het is rechtsvoor ;)

@SigNumberOne wrote:@MFR wrote:ik heb iig bij het begin van deze afbeelding een hele tijd links vóór zitten zoeken wat daar nou mis was ...... niks te zien.

wil niet bijdehand doen, maar het is rechtsvoor ;)

vandaar dat ik niks kon vinden ....... hahaha ..... dat krijg je als je begint met een schrijffout .......

maar ik denk nu zelf ook aan een pixelfout bij deze melding. alleen raar dat bij alle andere meldingen wel gewoon strak verschijnen.

dan ga ik er maar niet meer op letten.

ik kies voor optie 1.

ik ga niet voor wat pixels dit display vervangen. zal een bult werk zijn om het cockpit te demonteren.

@MFR wrote:ik kies voor optie 1.

ik ga niet voor wat pixels dit display vervangen. zal een bult werk zijn om het cockpit te demonteren.

tellerbak demonteren is niet zo gek veel werk hoor, misschien zelf demonteren en bij een speciaal bedrijf laten maken?

je display is stuk, ik heb het precies hetzelfde alleen dan bij middendeel ofzoiets. en op boardcomputer heb ik dat ook. lijkt alsof een virus is. begint met klein daarna groot.

ik zou me niet zorgen over hoeven maken. en daarnaast display vervangen is niet goedkoop als ik goed heb.

zou voor optie 1 gaan;-) maat de keus is natuurlijk aan jou

-offtopic betekend dat niet dat er rook onder de motorkasp vandaan komt :jerry :jerry :jerry :jerry -offtopic

Dit zijn pixelfouten.

Willem

ik heb het ook sinds een maandje.

bij mij wordt het alleen maar groter.

nu is het al een vlek van 1x1cm :???:

je kunt het ook zien als je er schuin op kijkt als er niets wordt weergegeven.

Ik had het pixelprobleem in het tellerhuis ook in mijn Signum,maar dat is langzaam vanzelf verdwenen.

Zelfde verhaal met het midden beeldscherm, had ik ook een steeds groter wordende pixelfout.

Het leek wel een virus,maar het is nu weer weg,misschien een bacterie geweest :D

dit zelfde probleem had ik met mijn vorige auto, en daar kwam het als het een paar dagen goed koud was, en ging het weer weg als het warmer werd..

Terug
Naar boven