• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie neemt weleens een lifter mee ?

1x heb ik een lifster meegenomen. op nieuwjaarsdag was dat en ze moest naar Leeuwarden CS.

Zij stond in het bushokkie maar wou duidelijk niet met de bus mee omdat ze de "duim" omhoog stak.

Nou ja, leuke meid en leuke complimentjes over mn F gehad die ik toen net had.

Zal dus wel 2002 geweest zijn denk ik nu........................

Die meid heb ik nooit weer gezien :(

Rik ;)

@nova.... wrote:@ Kaneelschep betaling met geld of in natura :ass

Zo heb ik ze nooit zien lopen,

stress-lifter.jpg

En zo ook nooit gezien... maar ze mocht graag mee no problem!

sophia3.jpg

bij zulke lifters zou je je eerst eens moeten afvragen als er geen bosjes in de buurt zitten..

komt nog wel eens voor dat er dan een 1 of ander raar mannetje met rare ideeën uit de bosjes springt en dat jij vanaf dat punt ZELF de lifter bent.

natuurlijk scheer ik niet iedereen over 1 kam, maar zou toch wel ff mijn twijfels hebben haha

Alles onder de mom, ik leef maar 1 keer.

Mocht de auto niet remmen...zou ik er voor zulke volgens mij uitspringen :P

Ik neem wel is lifters mee, maar niet die lui die bij een oprit van een snelweg staan. Wil wel op een veilige normale plek kunnen stoppen en ik wil voldoende tijd hebben om een inschatting te maken van de lifter

Als je over de persoon twijfelt, gewoon laten staan.

dat soort meiden als op de foto staan er in hongarije nog wel naast de weg. niet zoveel als vroeger maar elke zomer toch wel een paar zo in een bocht tussen de dorpjes.. die hoefen nooit ver en kosten wel wat geld. niet heel veel overigens ;) :P en je auto mag je altijd wel houden hoor ;) hahaha

tja.. daar schijnen ze nog te werken voor een klein tarief he :D

maargoed... voor een 'verzetje' dusdanig eind rijden..

moet je wel heeeel erg 'omhoog' zitten ;)

@Ghanz wrote:tja.. daar schijnen ze nog te werken voor een klein tarief he :D

maargoed... voor een 'verzetje' dusdanig eind rijden..

moet je wel heeeel erg 'omhoog' zitten ;)

Vakantie plannen... ;)

Maar we dwalen af een beetje :jerry

Heb er zelf ook al meegenomen. Nooit problemen mee gehad, integendeel. Er zijn mensen bij geweest die me ook al uitgenodigd om bij hun thuis of daar op de plaats waar ze moesten zijn iets te gaan drinken met een babbeltje.

Nu moet ik wel zeggen dat ik altijd wel iets ter bescherming bij me heb.

Grtz Seth

hier in groningen kom ik ze ook welles regelmatig tegen, dan denk ik van die mag wel een lift gebruiken, maar dan zie ik wat voor gigantische tassen ze mee hebben, dan denk ik... dat past nooit in me omgebouwde kofferbak haha

zelden dat hier van die mooie vrouwtjes staan die willen liften :jerry

Inderdaad, juist twee van zulke vrouwen zou ik helemaal niet vertrouwen.

Over het algemeen zie ik nooit lifters, mischien dat rond de grote steden nu met de vakanties wel wat backpackers rondhangen?

Ik zie wel vaker lifters staan.

1x een jongen en meisje van mijn leeftijd 25km verder gereden.

Die waren op liftende rondtour door Europa, iets wat me ook erg gaaf lijkt, maar waar je wel goed op voorbereid moet zijn denk ik..

Meeste lifters die ik tegen kom moeten net even de andere kant op, jammer maar helaas voor ze!

Heb 3 weken geleden nog 2 dames (Hongaarse) een lift gegeven. Waren zo slim om met een van hun fietsen tegen een stoepje op te rijden, waarbij er dus een slag in het wiel kwam; en Hongaren kennende, waren ze aan het proberen om het wiel rechter te krijgen.

27km verder heb ik ze voor hun huis afgezet en werd uitgenodigd om diezelfde zaterdag nog even langs te komen.

De rest blijft aan mijn zijde ;P

ik neem ze niet mee.

stop er wel voor.30 meter verder op.

dan komen ze aanlopen en geef dan weer gas.

heb ze dan toch een eindje verderop geholpen.

en voor mijn werk stop ik er niets eens voor.

krijg soms wel de vraag of ze mee mogen als ok sta te rusten.

maar mijn werkgever stelt het niet op prijs om lifters mee te nemen.

Terug
Naar boven