Yoo Opelledenn..
zoals mijn tekst luid wie rijd diesel?. mijn vraag was vooral:
- bij hoeveel km stand rij je het goedkoopst?
- hoeveel kan 1 tank gemiddeld rijden? (stad-snelweg)
- blijft diesel gewoon normaal bedrag behouden van belasting en tank? (overheidsplannen bv?)
ik vraag dat omdat ik per jaar toch alsnog best veel km rij. zit te overwegen om over te stappen naar diesel auto. (waarschijnlijk gebeurd dat, ofja de coupé is al in de verkoop (hetspijtmejongensmaarkeuzesmoetikmaken)
1e auto (Fiat Bravo) 9 maandjes reed ik 23.000km
2e auto (Astra Rood) anderhalf jaar ong 32.000km
3e auto (Astra Coupé) 5 maanden al 10.000km
4e auto .... diesel???
wie kan mij goed advies/raad geven?
(en dat maar te bedenken dat ik rijbewijs heb gehaald op 17 augustus 2010 en nu al aan 4e auto toe ben, de dag erna van rijbewijs halen heb ik Fiatje gekocht, 10uur opgehaald en om 14.14 fiat gehaald)
zoals mijn tekst luid wie rijd diesel?. mijn vraag was vooral:
- bij hoeveel km stand rij je het goedkoopst?
- hoeveel kan 1 tank gemiddeld rijden? (stad-snelweg)
- blijft diesel gewoon normaal bedrag behouden van belasting en tank? (overheidsplannen bv?)
ik vraag dat omdat ik per jaar toch alsnog best veel km rij. zit te overwegen om over te stappen naar diesel auto. (waarschijnlijk gebeurd dat, ofja de coupé is al in de verkoop (hetspijtmejongensmaarkeuzesmoetikmaken)
1e auto (Fiat Bravo) 9 maandjes reed ik 23.000km
2e auto (Astra Rood) anderhalf jaar ong 32.000km
3e auto (Astra Coupé) 5 maanden al 10.000km
4e auto .... diesel???
wie kan mij goed advies/raad geven?
(en dat maar te bedenken dat ik rijbewijs heb gehaald op 17 augustus 2010 en nu al aan 4e auto toe ben, de dag erna van rijbewijs halen heb ik Fiatje gekocht, 10uur opgehaald en om 14.14 fiat gehaald)