• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wie rijd welke kadett station

origineel gepost door Big Sexy

hier mijn oude:

opel001.jpg

opel003.jpg

opel006.jpg

opel007.jpg

opel012.jpg

nice kadett alleen jammer van die picknick tafel achterop.voor de rest is ie wel nice?

ff een vraagje tussendoor..

waar hebben de mede E caravan rijders de ahcter speakers zitten.. heb ze tijdelijk in de kofferklep geschroeft maar

ten eerste passen e al moeilijk..

en ten 2e het geluid is gewoon k*t geen klank kast en hoeveel geluid kun je uit 10 cm boxjes krijgen :$

ik wil gewoon mijn ovale 9*6 boxen erin.. hoe kan ik dat het beste doen..

ik dacht zelf de zeipanelen eraf halen en daar mooie maletjes voor maken en dan evt het ijzer weg halen zodat er ruimte komt dat er boxen inpassen.. op dat stukje tussen de wielkast en achterlicht..

iemand sugesties ??

dat ziet er heel netjes uit.. maar dat is niet zoals ik het zou willen.. maar ik gaa vanmiddag even kijken of het misschien wil gaan lukken zoals i het wil.. fotos volgen dan snel..

Die van mij dan ook maar, staat nu nog binnen. Hoop dat het binnenkort beter weer wordt, kan ik er weer mee gaan rijden.

DSCF0004-8.jpg

DSCF0003-7.jpg

DSCF0031-3.jpg

ziet er allemaal mooi uit

ik heb er net de achterbank van een astra f in geplaatst zal nog even fotos plaatsen

gr willem

Hallo daar ben nieuw op dit forum. Heb sinds 3 weken een nieuw project, ons '87 Kadettje Caravan ziet er nu zo uit aan het begin van het project.

Kadett007-a.jpg

hier bij me ex kadett stations Beide verkocht via forum

de groene is een project (rijdt weer)

ligt een 1.8 in .

weet iemand toevalig van wie die is geweest

2wnns03.jpg

de beige heb ik zo gekocht heeft iets achter schade maar alle onderdellen zijn nu aanwezig dus binnenkort weer strak maken is een 1.3 s

rimg1808.jpg

Ik heb al meer dan 10 jaar een a kadett station (jaren 80 vanuit duitsland ingevoerd). Inmiddels bij alle delen voor ombouw 2.0 16v.

Grtz Dennis

Terug
Naar boven