• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt er een nog meer Astra (G) sedan??

DMLB ceo

Post veel
Hele goedemiddag allemaal

Althans goed voor zo'n regenachtige dag als vandaag is erg optimistisch!!

Ik dacht laat me maar eens een topic starten voor de forum leden die een Opel Astra sedan bezitten.

Bij deze bijt ik het spits af

Foto-ENFIGKKM.jpg

Wie volgt er?

Heb m zelf nu bijna een maand en ga vanaf deze maand lichtjes beginnen met de auto naar mijn smaak te maken.

Wil andere koplampen met xenon adnere achterlichten en onderstel aan passen om mee te beginnen.

:angel

Mijn Astra G is er een uit 1999

Het is helaas de 1.6 8v LPG3 AUTOMAAT met airco en elec pakket.

Was opzoek naar een 1800 16 klepper 3 deurs hatchback maar kon deze voor een mooie prijs overnemen.

Overigens een wereld van verschil met de auto die ik eigenlijk wou. Al met al zeeeer tevreden.

Wou eventueel ramenblinderen maar denk dat ik dat voor me volgende Astra bewaar.

:kewlpics :kewlpics :kewlpics foto's :D

Greetz D'Angelo

:angel

Mijn Astra G is er een uit 1999

Het is helaas de 1.6 8v LPG3 AUTOMAAT met airco en elec pakket.

Was opzoek naar een 1800 16 klepper 3 deurs hatchback maar kon deze voor een mooie prijs overnemen.

Overigens een wereld van verschil met de auto die ik eigenlijk wou. Al met al zeeeer tevreden.

Wou eventueel ramenblinderen maar denk dat ik dat voor me volgende Astra bewaar.

:kewlpics :kewlpics :kewlpics foto's :D

Greetz D'Angelo

Wordt tijd he,

IK rijdt zelf een Astra Sedan automaat Njoy 2003 model met sunroof,

IK vindt het wel een vette auto enige klachten wat ik hebt hier mee is de EGR die tijd tot tijd die stuk gaan.

En voor het eerst ging mijn Bobine kapot vorige week weet de mankementen dus ik probeer extra onder delen aan te schaven zo cheap mogelijk. maar bent tot zeer tevreden mee :wors

Ik wil wel naar sedan 2.0 16V overstappen.

http://www.mijnalbum.nl/Album=YMWM8JZL" onclick="window.open(this.href);return false;

Wordt tijd he,

IK rijdt zelf een Astra Sedan automaat Njoy 2003 model met sunroof,

IK vindt het wel een vette auto enige klachten wat ik hebt hier mee is de EGR die tijd tot tijd die stuk gaan.

En voor het eerst ging mijn Bobine kapot vorige week weet de mankementen dus ik probeer extra onder delen aan te schaven zo cheap mogelijk. maar bent tot zeer tevreden mee :wors

Ik wil wel naar sedan 2.0 16V overstappen.

http://www.mijnalbum.nl/Album=YMWM8JZL" onclick="window.open(this.href);return false;

Het wordt nog eens druk hier!!

Automaat nicee, ben er zelf erg tevreden over!

Hoe weet je zeker dat je EGR stuk is? Waar zou ik het aan kunnen merken?

Waarom hebben jullie eigenlijk voor de Sedan gekozen i.p.v. 3 of 5 derus hatchback?

Enn granripper klinkt leuk met je sunroof! foto's??

Terug
Naar boven