• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke kadett

Oorspronkelijk gepost door KadetD

Oorspronkelijk gepost door xander n

dit is mijn kadettje nog niet af maar wat vinden jullie ervan

gr.xander

xander%2FDSC00136.JPG

xander....linken via msn werkt niet....je zult een andere host moeten zoeken om je car te showen

Greetz

Onno

jahz idd.. die fotows staan op een beveiligd gedeelte van msn communities. ik krijg dan ook de hele tijd zon pop up die vraagt om een wachtwoord:hmmz

dit is de mijne:het project staat al 5 jaar stil maar heb goeie hoop dat ik aan het einde van dit jaar verder ga(zeg ik al jaren maar toch)

ik heb de dorpels, stenenvanger, koplamp/knipperlicht bevestiging,binnenspatbord voorl/r achter l/r ,wielranden achter,paravaanhoeken,accubak vervangen .ik heb het achteras laten stralen en epoxyprimeren (en rood gespoten)heb de achterremmen volledig vernieuwd(achteraf zonde want ik wil schijfremmen)en moet alleen de raamranden nog doen...bodem keihard.heb ook een digitaal dashboard werkend er in gezet moet ik "alleen"nog passend maken...heb een c20xe voor liggen maar eerst het koetswerk en dan de rest...

357798_32_full.jpg

De naam is Dennis en ik rijd een groene 5deurs GSi 8V uit 1991 die op dit moment gestript in de schuur staat.ik he er een gewone Kadett 1,3 club uit 1988 bij maar ik verkoop hem binnenkort want ik wil een Kadett cabrio erbij hebben.Die suffe 1,3 is me niks waard.De GSi wordt opnieuw opgebouwd in german style.dus 14" steffan wielen,FK schroefset(-85mm) en gladde carosserie.de kleur wordt waarschijnlijk:rio verde(Opel Tigra) en dat leder van die Tigra rio verde wil ik ook graag in me GSI.Verder komt er een C20LET in of een C20XE met compressor!!:thumbup

Nieuwe foto's van mijn kadett (blauwe sedan) en de kadett van een vriend van me (zwarte hatchback).

Specs sedan:

1.6i 8V Motorisch heb ik er niets aan gedaan. Wel heb ik voor een GSI bumper en achter de normale bumper in kleur laten spuiten.

Specs hatchback:

2.0l 16V

IMG_0001_60%25.JPG

IMG_0002_60%25.JPG

IMG_0003_60%25.JPG

IMG_0004_60%25.JPG

IMG_0005_60%25.JPG

IMG_0008_60%25.JPG

IMG_0012_60%25.JPG

Originally posted by Sai-Man

hey erwin wou jij niet een tijd terug die gsi kopen? o pet oude forum

ik ken het ook verkeerd hebben:D

mazzels sai-man

Nee hoor. Je hebt helemaal gelijk.

Ik heb hem uiteindelijk niet gekocht omdat ik hem te duur vond, niet zozeer in aanschaf maar wel in verzekering en benzine aangezien ik nog studeer vond ik het uiteindelijk toch verstandiger om hem niet te kopen.

Een vriend van me heeft hem nu pas gekocht van diegene die hem toen had gekocht toen ik er ook interesse in had. Alleen heeft deze gast de auto helemaal niet goed behandeld. Hij is ermee door de wasstraat gereden waardoor hij overal krassen op de lak had. Ook is deze gast meerde keren zijn rijbewijs afgenomen omdat hij te hard gereden heeft. Volgens mij is hij zijn rijbewijs nu voorgoed kwijt en heeft hij de auto met een hoop schade aan die vriend van me verkocht. Deze heeft nog veel geld in de auto moeten investeren om hem weer fatsoenlijk rijdend te krijgen. Het voordeel van hem is wel dat hij zelf automonteur is.

Hier nog een paar mooie pics van hem:

aIMG_0006a_60%25.JPG

aIMG_0029_60%25.JPG

aIMG_0032_60%25.JPG

aIMG_0030_60%25.JPG

En nog een mooie foto van mijn (sedan) interieur bij nacht.

IMG_0052_60%25.JPG

Oorspronkelijk gepost door g.c.h

Originally posted by opeldennis

De naam is Dennis en ik rijd een groene 5deurs GSi 8V uit 1991 die op dit moment gestript in de schuur staat.ik he er een gewone Kadett 1,3 club uit 1988 bij maar ik verkoop hem binnenkort want ik wil een Kadett cabrio erbij hebben.Die suffe 1,3 is me niks waard.De GSi wordt opnieuw opgebouwd in german style.dus 14" steffan wielen,FK schroefset(-85mm) en gladde carosserie.de kleur wordt waarschijnlijk:rio verde(Opel Tigra) en dat leder van die Tigra rio verde wil ik ook graag in me GSI.Verder komt er een C20LET in of een C20XE met compressor!!:thumbup

klinkt lekker dennis:wub:wub:wub

succes met je project ik ben benieuwdt:thumbup

greetz dave

Dank je Dave,

Hopelijk is ie volgend seizoen

helemaal,als de meetings weer beginnen!!

Heb gisteren in Assen de nieuwe heldere zwarte en helder witte achterlichten gezien.Die zwarte leek mij nog wel wat.Maar moet eerst even zien of niet iedereen ineens die lichten heeft.

Want dan hou ik gewoon de Irmscher erin

dit is mijn kadettje

eentje van '86 18gsi

veel plannen voor de winter

krijg mijn foto er niet op :swear

dit is mijn kadett

ik heb een opel kadet gsi 2.0 8v champion

uit 1990 niet ingevoert

auto heeft 17 inch wielen , stuurbekrachtiging , geblendeerde ramen , alarm , dikke audio , planning is 16v motor

kan mij iemand mij zeggen hoe ik een foto er op krijg

hallo allen, ik rij rond in een oude C coupé 1.2N.

er ligt nu een 2.0CIH in met 2 dubbele webers.

de auto is in een opknapfase...:hmmz

grtz

Dettjuh

Oorspronkelijk gepost door dettjuh

op verzoek dan ff een paar pic's.

Fordjeenslopeltjuh.jpg

schuinzij-aanzichtslopeltjuhbijgewerkt.jpg

blokkie.jpg

dettjuh

Hebbie die toevallig in Oud-beijerland gekocht??

Is namelijk de oude c-kadett van een maatje van me:thumbup

Terug
Naar boven