• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke kadett

ja die blauwe is mooi he?ik heb hem zo gekocht nu gaan ik hem af maken

dat ie helemaal mooi is.

djay bedankt voor het plaatsen van me foto's.

het is een mooie voorstelling van me kadettjes.

de groeten aan alle opel gekken

mvg nl-tuning:D

mooie verzameling kadett'jes heb jij daar nl tuning:thumbup

vraagje: die eerste he? hoe breed zijn die velgen en welke et waarde? en wat heb je ervoor gedaan om ervoor te zorgen dat ze niet aanlopen?

mvg dennis

hee astra tje

dat zij 16inch velgen met de breedte, voor en achter 9j.

.nu lopen ze even niet aan door de nodige aanpassingen:D, maar ik moet me wielkasten nog even iets uit bouwen zodat de velgen er mooi invallen,en dan koni's erom heen.

dan moet het wel goed gaan denk ik.

wat voor kadett heb je te koop??

ik hoor het wel :cool:

groeten

kadett staat onder te koop aangeboden.

moet snel weg voor een interessant bod..

maar ze zien er goed uit je auto's man!!

Zit al een tijdje op het forum heb een 1.6i uit 1990 de meeste deuken zaten er al in toen ik hem kocht alleen rechtsvoor heb ik zelf gemaakt.

Deze week vrij gehad dus bumpers grill en tankdop gespoten, remus eronder gelegd.

[

IMG_0014.jpg

IMG_0013.jpg

IMG_0012.jpg

IMG_0011.jpg

Het is geen showroommodel maar hij rijd prima en leuk om aan te hobbye.

Rechterspiegel moet nog gespoten worden, en de lamp linksachter is nog niet goed dichtgekit.

Gister met raamfolie in de weer geweest maar heb het opgegeven krijg het niet mooi strak.

Mischien andere velgen of deze spuiten.

Blok weet ik nog niet wat ik daarmee doe rijd nog erg goed, heb wel plannen maar of ik die uit ga voeren.

die laatste kadett doet mij denken aan mijn 2e kadettje was een 1.6i gt uitvoering die had ik naar gsi uitvoering gemaakt

ipv die mistlamp 2 achter uit rij lichten er op

irmscher smoke achterlichten er op :thumbup:thumbup

gsi skirts

gsi motorkap

de originelen gt bumpers er op

helaas vekocht ik deze aan mijn broertje en die reed hem 3 jaar terug total los :cry:cry

en nam van mij een witte gsi cabrio over :thumbup:thumbup

Ik heb mijn ramen ook zelf geplakt. Zit wel goed strak.

Het makkelijkst is om je ramen eruit te halen en het binnen op tafel te doen.

Dan spuit je het goed nat met water (met 1 drup afwasmiddel), je strijkt het een beetje glad (blijft dan nog niet goed zitten), als je mooi

langs het randje alles afsnijdt en dan nog een keer glad strijkt blijft het wel zitten.

Groeten Danny

hee E+Bkadett die gsi is heel erg mooi,echt een mooie wagen.

zo zie je ze weinig.

groeten nl-tuning.:thumbup :agent

groeten aan alle opel rijders

hee hallo allemaal ik heb ongeveer 3weken terug een mattig verbreede kadett gsi gekocht een smurfen blauwe om precis te zijn, wie kan me meer vertellen over deze wagen een beetje geschiedenis, van waar en wanneer ie gebouwd is enzo?????

ik hoop dat er een paar van jullie meer van deze breede bullebak afweten.

de groeten aan iedereen

nl-tuning@hotmail.com :cool:

was bijna mijn b kadett coupé vergeten hier de foto

ook nog even een foto van mijn vorige kadett de wit gele

als de e kadett weer helemaal klaar is ga ik hier weer mee verder.

echt heel netjes E+Bkadett... Hele mooie kleuren uitgekozen !!

Soms heb ik bij auto's met dit soort lak een beetje overdone gevoel, maar deze is wel heel mooi gekozen :P

ja alleen is tweety nu dood ben een keer achter op een andere auto gereden heb daarna nog een tijd een andere motorkap gehad.

heb even 3 foto's fan een foto gemaakt vandaar het rare effect.

bij tweety gingen veel mensen kijken of hij echt gespoten was en zaten er op den duur allemaal krassen op. mijn broer had hem voor mij gemaakt (tweety) hij is kunstenaar dus kan dat erg goed.

en ja de kadett was een 1.3nb maar niemand die het bij het stoplicht tegen me op durfde te nemen zo snel zag hij er uit.

Terug
Naar boven