• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke kadett

Oorspronkelijk gepost door Azzuro

Okey, dan mag mijn GT-tje er ook wel bij!

kadett.jpg

Een 1.6s uit 1987 alweer met een allesverwoestende 90pk aan boord...

Al 4 jaar in mijn bezit, gekocht toen ik nog studeerde dus toen was ik al lang blij dat ik er een kon kopen (1250 gulden toen).

Deze zomer wordt 'ie waarschijnlijk afgekeurd wegens rotheid :cry op de bekende plekken. De achterste wielkastranden zien er ook steeds erger uit.

Een jaar geleden had ik er nog wel plannen mee. Nog mooiere velgen (al vond ik deze B-merk velgen ook wel gaaf), wat doen aan die lelijke grill en spatlappen :afro

De vorige eigenaar (Duitsche Frau die haar autootje meenam naar Nederland toen ze met een Nederlander trouwde) heeft er nieuwe dorpels in laten lassen en die heb ik provisorisch op kleur gespoten. Zoals te zien is op de foto begint dit nu af te bladderen aan de passagierszijde. :(

En samen met m'n handige moeder is de auto 3 jaar geleden van binnen leuk gestoffeerd in zwart en blauw. Op maat op de sportstoeltjes dus niet van die halfords-meuk..

Maar toen kwam het D Kadett GTE project er bij en heb ik besloten niets meer aan deze kadett te doen (spuitkosten zijn toch te hoog voor dit autootje). Heel voorichtig neem ik al afscheid van mijn geliefde Kadettje :wub

Ik heb dit brute beest in levende lijve mogen bewonderen! :afro

Hoe gaat het met je GT/E project?

Oorspronkelijk gepost door Elektric S

Ik heb dit brute beest in levende lijve mogen bewonderen! :afro

Hoe gaat het met je GT/E project?

Hehe

En zelfs in de avond was de roest te zien :cry

Het GTE project vordert langzaam. Een paar weken geleden heb ik er voor het eerst in gereden, zit nog steeds met wat electrische problemen met benzineaanvoer (vervolg op dit). Sindsdien heb ik er weinig meer aan gedaan, alleen wat bumpers gepast enzo. Als echte brabo stop ik nu alle vrije tijd in de carnavalswagen van onze club king:

SIMG0578-klein.jpg

SIMG0829-klein.jpg

en nu bezig met:

SIMG0862-klein.jpg

hij is bijna af. hij loopt en al, alleen paar lampjes en plussen moeten er nog getrokken worden en het MM lampje moet nog uit.. :(

Greetz Mark

en dit is de mijne:

foto.php

foto.php

foto.php

Dit is mijn schatje, k heb m nu ongeveer 2 jaar. Het is een orginele nederlandse champion uit 1990, gekocht in amsterdam van de eerste eigenaar. Toen ik m kocht was ie nog helemaal standaard op een electrisch schuif/kanteldak na. Inmiddels heb ik alle opties die er op een kadett vanaf de fabriek opkunnen wel opzitten. Alleen de koplampsproei installatie heb ik er afgehaalt omdat ik t zonder wat mooier vond. K heb nu 17inch velgen en rondom 6 cm verlaagd, maar k vind dat ie nog niet dicht genoeg bij de grond zit. verder verlagen weet ik niet of dat nog kan.. verdere opties:

- omega 3000 remmen voor

- ddv chip

- complete gr A uitlaat

- leder interieur met achter hoofdsteunen en geen raamslinger gaten in de deuren :angel

toekomst plannen zijn nog smoke kleurige koplampen, en wil mn ramen nog blinderen. Verder heb ik nog een rolkooi staan die er nog in moet en een verchroomd kleppendeksel.

Weet iemand wat ik fout doe met de foto's???

foto.php

Wat er fout gaan is dat je feitelijk niet naar een foto linkt. Een foto eindigt (meestal) op .jpg

Wat er gebeurt is dat jij linkt naar een webpagina die 'doorlinkt' naar jouw foto.. Snappie? :o

heb nog ff gekeke maar je hebt ze wel goed gelinkt. ze eidigen alleen niet op .jpg dus daarom werken ze niet.. ben bang dat je een andere site moet zoeke als je et werkend wil krijge:hmmz

Dit is mijn kadettje, origineel een C. 2.0 XE maar er ligt nu een SEH motor in.

Ach ja het verschil is vrij klein, dus ik laat deze ook erin tenzij ik nog een let-je op de kop kan tikken :P

gsi1db.jpg

Dit is mijn auto:

een Opel Kadett c20ne.

Rkkreeft1.JPG

de uitlaat lekt,

de kabelboom is al vernieuwd

en in de bodem zit een condensgat :D:D

verder is het een mooie auto.

maar wie kent deze auto??????

Rkkreeft2.JPG

DEZE AUTO IS HELAAS OVERLEDEN

Hier is mijn Gsi'tje :D

Tis een 2.0 8v uit 1990

Zit een groep a uitlaat onder vanaf de spruitstuk ik meen dat de spruitstuk ook een groep A is. Bonrath powerrorh zit erop.

Voor de rest gaat er de komende tijd nog veel aan gebeuren o.a roestbehandeling, nieuwe lak, zenderlipjes, lederen interieur, sideskirts etc.. :D

nou hier zijn een aantal foto's :o

DSC00636.jpg

DSC004812.jpg

DSC00482.JPG

Terug
Naar boven