• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke kadett

Origineel gepost door Sai-Man

idd turbo voor met geboorde schijven en achter gewoon vectra a V6:cool:

dude wat heb jij een vette kadett zeg!

ik hoop hem echt een keer ergens tegen te komen!

maar uuh caliba turbo remmen?

v6 remmen achter.?

is dit sai-man,s manier van zeggen dat hij aan het voorberijden is voor een let.? of mv6?:P:jerry

groeten sebas

Origineel gepost door Sai-Man

en als je bij een kadett astra achter 5 gaats wilt moet je een achterass van een vectra a V6 uit kunnen halen anders gaat het feestje niet door dus jah :cool:

Er zijn meer oplossingen voor hoor ;)

ja ceker spoorverbreders maar dan kom er al een paar cm bij,ceker alles is passend te maken maar vactra a v6 past nagenoeg meteen.

hup nog een recente foto van mn kadett king:king:

129810197.jpg

hier een update van m`n wagen ik krijg die verekte foto`s niet in beeld maar ff plakken en knippen gaat ook

mischien is er iemand die ze voor me op het forum kan en wil zetten alvast bedankt

bumper heeft trouwens tegen een lantaarnpaal gezeten en komt van een honda civic coupe af!! 3mnd polyesteren en schuren en dergelijke maja iswel aardig gelukt

17inch devino verlgen blablabla

motorblok is nog in aanbouw

succes

Origineel gepost door gsidriver

hier een update van m`n wagen ik krijg die verekte foto`s niet in beeld maar ff plakken en knippen gaat ook

mischien is er iemand die ze voor me op het forum kan en wil zetten alvast bedankt

bumper heeft trouwens tegen een lantaarnpaal gezeten en komt van een honda civic coupe af!! 3mnd polyesteren en schuren en dergelijke maja iswel aardig gelukt

17inch devino verlgen blablabla

motorblok is nog in aanbouw

succes

handig eej zo'n workmate:thumbup

nette dett....heb em al eens gezien

Terug
Naar boven