• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke kadett

Originally posted by mrmonkey

Origineel gepost door cornel

Dit is mijn Kadett b 16v c20xe

DSC_0124.jpg

DSC_0038.jpg

DSC_0110.jpg

foto6.jpg

DSC_0088.jpg

:wub:wub:wub

normaal ben ik niet zon fan van b'tjes maar dit :thumbup

Zker !!!!:wub:wub:wub Wat een mooi ding man !!:thumbup Helemaal af, niks meer aan doen...

Ik zal de mijne dan ook maar even posten. Hier mijn City uit 1977. Hij is niet moeders mooiste meer, maar het is wel een leuk bakkie vind ik zelf ;)

spa0490mq1.jpg

spa0491aw7.jpg

spa0492vi1.jpg

@Jurgen: Mooie city hoor, hoezo is het niet moeders mooiste meer? Zie zo op de foto's geen enorme roestplekken of schade zitten, of ben je creatief geweest met photoshop? Wat zijn de plannen met de kadett, gewoon rijden of wil je hem opknappen/restaureren?

Origineel gepost door Opel.Lowrider

Originally posted by mrmonkey

Origineel gepost door cornel

Dit is mijn Kadett b 16v c20xe

DSC_0124.jpg

DSC_0038.jpg

DSC_0110.jpg

foto6.jpg

DSC_0088.jpg

:wub:wub:wub

normaal ben ik niet zon fan van b'tjes maar dit :thumbup

Zker !!!!:wub:wub:wub Wat een mooi ding man !!:thumbup Helemaal af, niks meer aan doen...

HELEMAAL GEWELDIG:wub:wub:wub

enkel die einddemper... ik zou een groep A einddemper doen

Origineel gepost door EddyReuneker

@Jurgen: Mooie city hoor, hoezo is het niet moeders mooiste meer? Zie zo op de foto's geen enorme roestplekken of schade zitten, of ben je creatief geweest met photoshop? Wat zijn de plannen met de kadett, gewoon rijden of wil je hem opknappen/restaureren?

Tijdens het nemen van de foto's regende het. Normaal is het glimmende zwarte, matzwart met de spuitbus gespoten. Ziet er niet echt geweldig uit. En de binnenkant van de auto is nog origineel bruin wat er ook niet uitziet :D Voorlopig rij ik er nog een tijdje mee, maar ik ben bang dat óf mijn motor óf mijn versnellingsbak het een keer begeeft. Dan wordt het uiteraard tijd voor een flinke opknapbeurt in de vorm van een nieuw (lees sneller) motorblokje en een ander kleurtje. Ideëen genoeg dus, maar voorlopig maar even sparen, want als student heb je t niet zo breed he ;)

Origineel interieur is juist mooi,moet je vooral zo houden! Maar goed,ik ben nou eenmaal een liefhebber van originele auto's dus wat dat betreft ben ik niet objectief. Maar hoop wel dat je je city rijdend houdt,zoveel zijn er niet meer over.

En weet waar je het over hebt,ben zelf ook student dus oom ik heb geen enorm budget om in de auto te steken....helaas

@ eddy:

oei, ben echt verliefd...

heb voordat ik in mijn huidige kadett kwam te rijden dezelfde type en kleur kadett gehad...

frisco blijft me trekken

wees er zuinig op! t is een super bak!

@kadettje19: Dankjewel voor de complimenten, ben ook ontzettend blij met m'n frisco'tje! Het is dan ook zeker mijn streven om jaaaaaren met de auto te bijven rijden...als ik de roestvorming tenminste de baas kan blijven, maar daar ga ik wel van uit!

Origineel gepost door EddyReuneker

@kadettje19: Dankjewel voor de complimenten, ben ook ontzettend blij met m'n frisco'tje! Het is dan ook zeker mijn streven om jaaaaaren met de auto te bijven rijden...als ik de roestvorming tenminste de baas kan blijven, maar daar ga ik wel van uit!

tsja ben altijd gek geweest van de Frisco's

roest blijf je houden idd, kom het met de mijne ook weer een beetje tegen.

als t goed is wordt dat volgende maand bijgewerkt

en tuurlijk,je kadett gaat vast nog jaaaaren mee:thumbup:thumbup

Zou zomaar kunnen hoor,heb er eigenlijk nooit op gelet, maar bij de tegenwoordige auto's zijn stations zowat allemaal 5 deurs...

Origineel gepost door Opel.Lowrider

Euh, ik weet niet beter dan dat alle stations 3-deurs zijn...:hmmz

Terug
Naar boven