• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke kadett

Ja, daar ben ik het helemaal mee eens ... maar zo te zien kan die blauwe het wel goed vinden met jouw witte ... :P

100_2842.jpg

100_2843.jpg

Mvg Erik

hee glenngsi

kom die kadett van jou toevallig uit de buurt van groningen toevallig hoogezand is namelijk hele bekende volgens mij

gr arnoud

Hier mijn cabrio nog eens na een paar veranderingen.

Deze foto's hebben me wel een bon opgeleverd :( maar dat mag de pret niet drukken :D

30836944zd7.jpg

92223169yh5.jpg

70620492ve1.jpg

Origineel gepost door assie-16v

hee glenngsi

kom die kadett van jou toevallig uit de buurt van groningen toevallig hoogezand is namelijk hele bekende volgens mij

gr arnoud

Ik zou het niet weten kan maar zo, maar op de apk brief staat dat hij gekeurt is in Assen en ik zelf heb em uit Nijmegen.. dus wel een eindje uit de buurt, maarja, ik weet niet waar hij in de jaren ervoor heeft rond gereden.

heey jongens

Ik ben dus Ferry en kom uit het noorden

en ik rij lekker in mn b kadett coupe van 1972

ziet er nu niet uit maar druk bezig met de restoratie en opknap werk

en druk bezig met mn nieuwe aanwinst 1.6s mkmet 90 pk en getrach er achter nu alleen nog er in

Ik zal ook maar eens mijn kadettje posten. Heb hem inmiddels 'n klein jaartje... Komt uit '84, 2e eigenaar. Nog geen 60.000 op de tellert! king:

Hij is gewoon standaard (1.2), maar loopt wel altijd! Van binnen ruikt hij nog als nieuw! king:

Na de winter zullen er ATS velgjes onder komen, deze ben ik momenteel aan het opknappen.

Origineel gepost door Automatic-freak

Ja, daar ben ik het helemaal mee eens ... maar zo te zien kan die blauwe het wel goed vinden met jouw witte ... :P

100_2842.jpg

100_2843.jpg

Mvg Erik

inderdaad, ik zie t..

Maar de gele station rechts mag er dan ook wezen!! De 3 prijswinnaars op ons treffen!!

De blauwe station is tegenwoordig bureaublad bij mandy thuis... Machtige wagen.... ruilen?;)

groeten,

Mark:thumbup

Mooie kadetts iedereen !

Ik heb zelf n Kadett sedan...

Zoals ie nu is:

- C20NE met F16 bak

- Champion interieur

- 17" velgen

- Rockford installatie

- Alpine radio

enz enz

Wat er nog aan gaat gebeuren:

- Schijfremmen achter

- C20xe

- Chippen

- Andere Nok

- Afgedraaid vliegwiel

- Lexmaul inlaat

- Xenon

- Booskijkers

- Sportuitlaat

enz enz

Het hartje:

14493640.jpg

Interieur:

14493678.jpg

Zijkant:

14493943.jpg

Gezien het feit dat mijn foto's zoals die een paar pagina's terug gepost staan het niet meer doen en er een paar posts hierboven ook een mooie frisco staat, hier nogmaals de mijne!

Origineel gepost door Hanz

Leuk hoor de Frisco ,heb je ook fotos van de Ralley-C ,en D-1.6SR ? ;);)

K zal binnenkort eens kijken of ik er foto's van kan maken!!:)

Origineel gepost door EddyReuneker

Gezien het feit dat mijn foto's zoals die een paar pagina's terug gepost staan het niet meer doen en er een paar posts hierboven ook een mooie frisco staat, hier nogmaals de mijne!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-AMMCVADW.jpg

Hey,

Supermooi foto's man!! en natuurlijk een zeer mooie frisco:wub

Ziet er nog mooi strak uit!!!

Jou bumpers zijn mooier als die van mij:thumbup...

De sloop Frisco is trouwens nog niet binnen!!

Zal wel tegen eind december zijn denk ik:hmmz

Groeten martijn

Ik hoor het graag als je die sloopfrisco binnen hebt, hoop dat ik wat klein spul van je over kan nemen dan.

Mijn frisco is voor een kadett van die leeftijd idd erg netjes, al zit er ook wel het nodige (las)werk aan hoor. u2u me maar even als je precies wilt weten wat, anders wordt het zo offtopic hier :)

De blauwe station is tegenwoordig bureaublad bij mandy thuis... Machtige wagen.... ruilen?;)

groeten,

Mark:thumbup

Ik vind het iig een grote eer dat ik bij Mandy op d'r bureaublad sta !! Maar deze gaat echt nooit meer weg....denk ik.:P

Mijn oldie waar ik regelmatig met rij , kweet 4deurs , maar ook zijn charme ;)

3.jpg

Mijn dagelijks E-ke ;)

3.jpg

heb nog 1 kadett b coupé , 3 kadett c's ( 2 limo en 1 coupé ) en 3 opel kadett e cabrio's

Terug
Naar boven