• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke kadett

Hallo mijn naam is Rik.

Bij deze show ik mijn kadett!

Hij was erg rot maar heb hem samen met me pa gerestaureerd en laten overspuiten! :D

Hij was eerst grijs.

p1010175d.jpg

p1010174im.jpg

p1010176a.jpg

p1010177e.jpg

Gisteren deze opgehaald in Rotterdam

IMG_0394.jpg

Een 5 deurs gsi16v van '90.

opties :

Abs

Electrische en verwarmde spiegels

Hoogte verstelbare koplampen

Interieur met 4 hoofdsteunen zonder enige schade

Lederen 16v stuur plus pookknop

goed alarm met startonderbreker ;)

op de achtergrond mijn blondje die gisteren 25 is geworden Ze was niet jaloers want ze start nog steeds :P:P:P

@ Manu en Flipke : Dank jullie voor de complimenten !

@ Flipke ; daar ben ik volgens mij nog nooit geweest (mag t reservaat niet uit :P:P:P) Denk dat je een andere gelukkige hebt gezien. Die brede Dett van jou mag trouwens ook best gezien worden !!

Hij wou er eerst meer voor hebben omdat dat iets meer de waarde van de auto vertegenwoordigd. Zijn garagebedrijf had hij opgedoekt en zodoende geen stalling meer. Daar de auto geschorst was stond hij op een oprijwagen. Deze was intussen verkocht dus de kadett moest ook zo snel mogelijk weg,vandaar de prijsverlaging. Aldus t verhaal van de verkoper.

gefeliciteerd met je aankoop pat, ding stak mij ook de ogen uit..

ben blij dat jij hem hebt.

houd hem maar in ere:thumbup.

Ja Pat, dikke congrats met den dikke 16V! is hem int echt zo mooi en proper gelijk op de foto's? :D

dik koopje mee gedaan!!!!!!

maar we want more :kewlpics:kewlpics

Er zit na dik 20 jaar natuurlijk wel wat gebruikersschade aan. Dat is niet te voorkomen bij normaal gebruik. Wat kleine putjes en krasjes. Op t linker achterscherm een wat grotere kras. Maar niks ernstigs zoals roest dus kan tzt allemaal bijgewerkt worden. De motor loopt als een zonnetje. Je merkt alleen t verschil met m'n vorige 16v. Die reageerde wat feller met de gevlakte kop en ander uitlaatsysteem.

Heb nog wat pics gemaakt (toccos :) )

IMG_0395-1.jpg

Voorstoelen zonder schade. Helaas speakers in de deurpanelen :(

IMG_0431.jpg

IMG_0432.jpg

IMG_0433.jpg

De achterklep zit er een beetje scheef in. Of er een keer een andere in is gekomen ? Die zou normaaal toch ook recht moeten zijn ?!? Heb gekeken of er iets aan te richten is maar wordt voor zover ik zie BUIGEN. Iemand misschien een tip ?

IMG_0434.jpg

hij ziet er echt nog mooi uit, kom er echt niet bij dat dat ding zo lang te koop heeft gestaan.

maarja, hij zit nu goed.

ik heb die deurpaneelen hier nog gehad zonder slingergaten die heb ik pas geleden nog aan @Blackbull verkocht. maar haden toch niet gepast, was van een 3 deurs

@frenkie wrote:hij ziet er echt nog mooi uit, kom er echt niet bij dat dat ding zo lang te koop heeft gestaan.

maarja, hij zit nu goed.

ik heb die deurpaneelen hier nog gehad zonder slingergaten die heb ik pas geleden nog aan @Blackbull verkocht. maar haden toch niet gepast, was van een 3 deurs

Heb nog de 5 deurs lederen panelen die ik laatst bij Arno RabbitTopic heb opgehaald. Denk dat ik t champion interieur van de witte erin zet op t moment dat die gespoten gaat worden en dan iets anders zoek voor de witte. Dat grijze 353 turijn interieur zal ik wel niet meer vinden. Denk dat het t grijze met die rode strepen wordt dat daarna in de gsi's heeft gezeten. Zo houden we t toch nog een beetje origineel (valt niet op zolang er niemand op het schildje kijkt :lol: )

Gave GSi, heeft inderdaad erg lang te koop gestaan. Leuk om er eens wat meer en duidelijke foto's van te zien dan die ene duistere garagefoto die door de verkoper op marktplaats werd gebruikt :)

@mrmonkey wrote:Hele mooi originele GSI Pat!

Miss nog even op zoek naar een mooi setje velgen, want deze doen echt afbreuk aan de auto :(

Dat niet alleen. Ze lopen achter ook nog eens aan.

Heb een mooi setje champion velgen op het oog. Ben ik van dat gezeik gelijk af

als je er toch een champion leder interieur inzet en champion velgen erop,

zou ik er ook de champion striping op doen.

dan is het net een 5 deurs champion :afro

@frenkie wrote:als je er toch een champion leder interieur inzet en champion velgen erop,

zou ik er ook de champion striping op doen.

dan is het net een 5 deurs champion :afro

Heb ik ook al aan zitten denken. Maar op de deuren zitten geen stootrubbers en zonder deze vindt ik dat niet mooi uit zien. Voor de 3 deurs kan ik ze nog wel nieuw krijgen,maar voor de 5 heb ik ze nog nooit te koop gezien,zelfs niet gebruikt :cry

daar heb je wel gelijk in.

zou je de rubber van een gewone 3 deurs niet mooi op maat kunnen snijden voor de achterdeuren?

is wel een beetje -offtopic aant worden :-?

is wel een beetje -offtopic aant worden :-?[/quote]

Is klop !!

Heb de velgen evengoed gekocht :lol: :lol: :lol:

Plaatje bij t draadje :

IMG_0468.jpg

Velgjes erop. Gelijk eventjes wat donker licht aan de achterkant en het 16v embleem king:

Terug
Naar boven