• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke kadett

@mantadevil wrote:ik zal hier ook even mijn pret kadett plaatsen

is niet zo heel bijzonder ,maar goed

is een 86er met een 1.2 blokkie met 4 bak

verder gewoon nog standaard

liggen wel plannen klaar zoals

gsi bumpers en spoilers

P1010012-4.jpg

Iedere Kadett E is byzonder !!!!

Zeker als je weet dat er nog maar 8500 rondrijden hier !

Cijfer is van 2009.

Oh, en een 5 deurs, dat is al helemaal te gek :D :D

Rik ;)

@bmwmanu wrote:ja zijn beide bekende kadettjes voor mij ;-) rijd uwe kadett turbo al???

ja hij reedt maar had hem aan de kantr gezet na 2 uren wou ik hem terug starten maar wou niet meer aanslaan had plots geen ontsteking meer geen benzine druk dash werkte niet meer maar wou wel ng demareren :s op ander zoek geweest en bijna op elke zekering ha ik ng spanning dus ja ng verder uitzoekn he maar zal niet meer voor nu zijn ons huisj komt nu op de eerste plaats 8juli gaan tekenen .dus ja houden we ons daar eerst mee bezig om alles inorde te krijgen

@.:Stoffel:. wrote:ook voor mij zijn dit bekende :D

heb je alles aangesloten gekregen?

en turbo kap misschien al gevonden? :angel

ja kheb alles gevonden maar niet waar het moeste zitten . maar het is orde nu :D

@KadAstra-EF wrote:

Cijfer is van 2009.

Rik ;)

waar heb je die 8500 vandaan?

@Paullus wrote:@KadAstra-EF wrote:

Cijfer is van 2009.

Rik ;)

waar heb je die 8500 vandaan?

Daar ben ik ook benieuwd naar. De enige cijfers die ik heb kunnen vinden zijn de duitse cijfers en dat alleen nog maar van de gsi's.

01-01-2009 132 gsi 1.8 , 1014 gsi 2.0 8v en 716 gsi 2.0 16v. Hoeveel van deze gsi's 5-deurs zijn,dat kunnen jullie jezelf wel voorstellen.

Is misschien een idee om dit verder in t topic van jvv te behandelen 😉

mijn kadettje:

IMG-20110502-00091.jpg

IMG-20110419-00065.jpg

er ligt sinds kort een c20ne in, nog een paar kleine dingetjes eraan klussen en dan is hij voorlopig klaar :angel

grtz jens

Ik heb de volgende 4 D-Kadettjes staan king:

Mijn 1.2n, deze heb ik nu alweer 11 jaar(m'n 1ste auto, stond al klaar voordat ik m'n rijbewijs had)

en is in de tussentijd gerestaureerd geweest en komt nu alleen nog in het weekend en met mooi weer buiten.

Aan de buitenzijde is deze helemaal origineel, het interieur is ook in originele staat op de I.C.E. na..

er zit een originele radio met middenspeaker in en compleet verborgen een Sony-headunit in het

dashboardkastje, JBL speakers L. & R. in het dashboard, 2 originele speakers L. & R. van de hoedenplank en

als toetje een op maat gemaakte kist met 2 10" woofers in de kofferbak.

Mijn 1.3n, dit was een automaat maar heb er onlangs een 4-bak ingehangen omdat de automaat was overleden.

Deze gebruik ik voor woon/werkverkeer, en is voorzien van een verlaging van -40mm rondom en staat op

BBS Mahle 13" 6J. Dan zijn er de witte knippers en gele koplampen voor en rood gespoten achterlichten en

Irmscher-achterspoilertje en alu tankdop. Het interieur is voorzien van SR-Recaro's met Schroth 3punts gordels

en achterbank met hoofdsteunen, een sportstuurtje van 34cm(van FittiPaldi maar een 30cm Momo ligt klaar) qua

I.C.E. zit er een Pioneer-headunitin met Bluetooth, JBL speakers L. & R. in het dashboard, 2 zware speakers in

de hoedenplank en een Pioneer baspijp in de kofferbak. (zijn oude foto's trouwens)

Dan mijn Bieber, deze heb ik alweer zo'n 9 jaar en is na aankoop meteen uit elkaar gegaan en opnieuw opgebouwd.

Was origineel Hazelnootbruin van kleur, toen ik 'm kocht was de Kadett Bordeauxrood en vandaag de dag heeft de

Kadett een mooi OPC (Arden)blauw kleurtje. Ook hier witte knippers en rood gespoten achterlichten en het zwarte

randje van de achterlichten is in kleur meegespoten, Corsa A spiegels en deurklinken in kleur en een alu tankdop.

Verder is de lelijke PVC-kap vervangen door eentje van Sonneland-stof zonder achterruit en is de achterklep

voorzien van een 3de remlicht. Het interieur is voorzien van GTE-recaro's, SR stuur en een gedeeltelijk in kleur

gespoten dashboard. Voor de muziek zit er een Kenwood-unit in met Pioneer-speakers vooronder en 2 speakers

L. & R. van de achterbank in de panelen. In de toekomst wil ik er nog een verlaging onder.

En dan nummer 4, eigenlijk is deze van/voor mijn zusje. Een 1.6s automaat met enkele aanpassingen,

witte knippers, Corsa A spiegels, klinken in kleur een lekker felblauw kleurtje (Renault Twingo) met witte velgjes en de

emblemen van de klep zijn verwijderd. Verder een Phillips cd-speler en 4 speakers.

2 jaar geleden nav een zwaar ongeluk met mijn kadett 1.2ls(ombouw xe).besloten te hebben geen kadettje meer te kopen,kon ik het toch niet laten haha

dit is inmiddels mijn 10e kadett champion gsi

hele nette staat van buiten alleen de vorige eerste eigenaar heeft het interrieur verwaarloosd

dit word opnieuw overtrokken de eerste stoel is inmiddels bijna klaar!

nu foto s haha

398080109.jpg

398080108.jpg

398080107.jpg

398080105.jpg

398079978.jpg

ook het hart had iets meer aandacht mogen hebben,

auto is jaren lang van een eigenaar geweest die zuinig was op de auto van buiten maar onder houd was ver te zoeken...

het resultaat,het welbekende euvel met de cilindrkopjes

gescheurde ks 700

word gerepareerd nu en dan opnieuw opgebouwd ingereden en dan vervangen voor een c20let

nu even een pic van onder het kapje

398079977.jpg

398079976.jpg

en oeps even een foto van mijn daily ride de opvolger op te wel in mijn ogen de KADETT F

396769048.jpg

396768676.jpg

396768516.jpg

vind leder wel zo mooi vooral in een gsi omdat dat er al zo weinig is heb ik juist ver gezocht voor een origineel leder setje voor mn kadett f

gr wesley

Terug
Naar boven