• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke kadett

Ik dacht van niet, volgens Vince hier op het forum kun je de hemel laten bevlokken of een E1 hemel scoren, die schijnen stukken beter te zijn. Al die problemen met de hemelbekleding hier....heb ik geen last van ;)

mooie Frisco trouwens, brengt herinneringen boven.

@Bavel wrote:ja klopt hij stond te koop in Stampersgat :thumb

het hemeltje is helaas wel losgelaten

weet iemand of deze nog compleet nieuw te koop zijn?

Ik had het ook met m'n frisco..is het bij de voorruit?

Ik had het gewoon netjes terug gelijmd.

Zowel de sedan van Saluma als de Frisco van Bavel zijn natuurlijk schitterende Kadettjes. Die Frisco heeft nog best lang te koop gestaan met een lang verlopen apk. Ik ben blij om te zien dat die goed terecht is gekomen. Zo te zien kan ie ook mooi binnen staan, dus dan blijft ie ook mooi. :thumb

De sedan heeft trouwens dezelfde kentekenserie als de eerste Astra F's:

0402576-Opel-Astra-2.0-GSi-16V-1991.jpg

@astrawez wrote:

De sedan heeft trouwens dezelfde kentekenserie als de eerste Astra F's:

0402576-Opel-Astra-2.0-GSi-16V-1991.jpg

Dus als ik het een beetje goed begrijp,is mijn sedan bijna de allerlaatste Kadett die hier rond rijdt? Of zijn er nog een paar na hem gekomen?

Lijkt me trouwens wel gaaf om te weten welke Kadett echt de laatste was die hier in Nederland op naam is gesteld.

@nova1.6 wrote:Ik denk persoonlijk dat die Frisco in z'n soort de netste in NL zal zijn...Prijs was ook niet extreem dacht ik.

ja een erg nette wagen voor een mooie prijs

hij stond sinds 2008 stil

dus ze moesten er nog wel hoop aan doen voordat hij weer terug op de weg kon ;)

Echt waar, super netjes interieur. Mooie kleurcombi en ook nog in goede staat.

Zie ik het goed dat je een in delen neerklapbare achterbank heb :?:

Wat voor een soort uitvoering is de Frisco eigenlijk :?:

gr

Marcel

heel netjes hoor.Super.Wat ik alleen mis is de originele radio.Deze radio die erin zit hadden we nog niet in die tijd.

Verder een zeer strakke wagen!!!!! complimenten!!

Schitterende Frisco. Mijn eerste Opel was ook een rode kadett frisco, maar dan de sedan uitvoering. Nostalgie als ik dat interieur en dashboard zie :wub

@saluma wrote:heel netjes hoor.Super.Wat ik alleen mis is de originele radio.Deze radio die erin zit hadden we nog niet in die tijd.

klopt de originele radio heb ik er vandaag gewisseld met deze

omdat helaas het cassetten gedeelte stuk is maar ik bewaar de originele radio natuurlijk wel ;)

@Bavel wrote:@saluma wrote:heel netjes hoor.Super.Wat ik alleen mis is de originele radio.Deze radio die erin zit hadden we nog niet in die tijd.

klopt de originele radio heb ik er vandaag gewisseld met deze

omdat helaas het cassetten gedeelte stuk is maar ik bewaar de originele radio natuurlijk wel ;)

was dat de SC 203?

@saluma wrote:

Dus als ik het een beetje goed begrijp,is mijn sedan bijna de allerlaatste Kadett die hier rond rijdt? Of zijn er nog een paar na hem gekomen?

Lijkt me trouwens wel gaaf om te weten welke Kadett echt de laatste was die hier in Nederland op naam is gesteld.

Op het Autoweekforum wordt dit allemaal bijgehouden. Het toeval wil dat de Frisco van Bavel de allernieuwste Kadett van Nederland is!!! :thumb

Terug
Naar boven