• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke manta

Ik heb inmiddels 2 manta's, dit was mijn eerste een Manta GSi uit '87.

Die wordt tzt gesloopt zodat we weer wat onderdelen erbij hebben.

P1010197.jpg

En dit is mijn 2e die heb ik overgenomen van mijn broer.

Het is een GSi exclusief uit 1988.

Daar worden nu alle plannen op toegepast, dus turbo, 5 gaats enz. enz.

5 gaats achteras is al klaar.

manta05.jpg

Originally posted by Tolman

@Manta-aero: mist die bovenste nou de rubbers bij de koplamphouders?

Ja idd, en dat was nie het enige wat hij mistte ;) ook nog een paar stukken bodem enz. enz.

Hoi dit is een van mijn MANTA'S dit is een replica 400 2liter gsi en verder heb ik ook nog bij de meeste de bekende MANTE CC met de STRYLAND reclame er op. Die is speciaal voor het betere driftwerk.

Groet ; MANTA RON

owidio%20ronald%20opel.JPG

:thumbup:thumbup:thumbup
103-0397_IMG.JPG

Heb zelf ook de foto's erop gekregen met behulp van een goede kennis.

Maar in ieder geval bedankt:wors:wors:wors

De foto stond dus ook opwww. vlammen .nl ;)

mijnmantas.jpg

mijn A manta 1971 1,9s 4bak met lange pook, orgineel op 6 koplampen en een zwarthemeltje na dan:D:D

en een B manta gsi cc voor de lange ritten en laadruimte, (wie zegt dat een cc type niet mooi en niet handig is:thumbup.

verder nog in bezit van een c kadett city 1,2 s en een c kadett coupe lexmaul uitbouw 1,9s inj

modellen-city-moon.jpg

Originally posted by louwe 16 klepper

ik rij dus in een 400 replica

de SX 44 FB

was ooit een 2.0 gte

is nu dus met 2.0 16v

5 gats onderstel rondom schijfremmen

ronal 400 velgen voor 8 achter 10 j

met voor 225-50-15

en achter 285-40-15 banden

te veel veranderingen om zo ff op te noemen

staan volgens mij nergens foto,s van

wagen op het net

heb wel digitale foto,s

maar geen idee hoe ik die hier moet plaatsen

Je kan alleen foto's plaatsen die reeds ergens op internet staan, dus je moet ze doorlinken!!

louwe ik heb nog een website die ik gemaakt had moet nog wat foto`s hebben van manta kan ik jouw foto ook wel ff bij uploaden zal geen probleem zijn denk ik

groetjes ferrie

Oorspronkelijk gepost door js 400

wie bezit deze a manta nu???????

0RwDhAgoVVOnpi!UIblKVQsr329wSIKajQRW!yiypQwZ9A4oHspzBjQ2a8ULYYXY5aO4bxN2TEX*eujii74utAjh9T5OZg69v2CmTPt*3h4k

Kale Gek...

ik heb een tijd lang serieuze interesse in zijn auto gehad, maar kon steeds geen vervoer vinden... (mijn gemeende excuses hiervoor kale gek! als ie weer een keer te koop is, moet je maar een gil geven!)

Enne, marcel gt/e: echt te vet die bak natuurlijk! Ondertussen het benzineprobleem al opgelost??;)

Nee ik heb m niet meer ik heb m eruit moeten doen omdat ik er gewoon geen plaats voor had voor 2 manta's en die A was teveel van het slechte voor mij, ik heb m naar de sloop gebracht want ik raakte m echt niet kwijt, heeft nl lang genoeg te koop gestaan mar ik kreeg altijd te horen van dat is toch die van vermeieren?? en dat was alles dan wat ik hoorde....... Mare hij staat/stond in Tilburg bij autosloperij smulders aan de centaurusweg...

Originally posted by Tolman

roodkapje?

Dat is zo'n kapje die vervangt het originele kapje bovenop de inlaat bij zo'n DOHC motor, het schijnt een paar pk's op te leveren.

Terug
Naar boven