• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke manta

Oorspronkelijk gepost door deejay

manta1102.jpg

henk dit was toch altijd jouw droom manta?????

Originally posted by js 400

Oorspronkelijk gepost door deejay

manta1102.jpg

henk dit was toch altijd jouw droom manta?????

ik vind deze manta juist WEL mooi... :wors:angel:wors

Originally posted by InDoW

[ik vind deze manta juist WEL mooi... :wors:angel:wors

:cool: waarom ben ik niet verbaast? :agent

halowww ik heb en manta 1.9N en ik ben nit technisch maar ben achter gekomen dat ie weinig PK heeft ik wil um nog sneller maken maar ik mag geen andere blok in doen weten jullie wat of hoe ik dat kan doen en hoeveel pk ik maximaal uit die 1.9 kan halen???!!!! en waar ik die onderdelen kan vinden en hoeveel ik dan kwijt raak?? plz mail naar sk441@kabelfoon.nl

alvast bedankt voor het lezen!!

Originally posted by henk 400rr

Originally posted by InDoW

[ik vind deze manta juist WEL mooi... :wors:angel:wors

:cool: waarom ben ik niet verbaast? :agent

Lol ik hou d er wel van .. van die uitgebouwde manta's...

maar nu we het er toch over hebben... een week of 2 geleden stond hier in rotterdam (terbregseplein ergens achter afgelegen) een duitse manta ook zo een brede zoals die paarse... Een gele om precies te zijn. .. ben laatste nog terug geweest maar helaas hij was er niet meer.. weet iemand over welke het gaat ?:wub

EdiT..

en owja hij heeft er 2 jaar gestaan ergens achter een schuur.. op de (alsk me niet vergis) bergse linker rotte kade

Volgens mij heb ik die auto wel gezien bij dat beruchte treffen in Geldermalsen tijdens de powertesting.

Een....jaar of 2 geleden?

Hoop mijn Manta A 3.0E volgend jaar gespoten te hebben,en dan eindelijk na 10 jaar weer opbouwen:sleeping

ST1 V6.

Klopt dat was die volgens mij Henk, heb hem toen ook gezien heb er ook nog een foto van als het goed is op onze website en heb hem wel op meer treffens gezien volgens mij. En de Manta van st1 v6 wordt ook een mooi ding hoor! Met mooie techniek erin :D (ben keer met mijn broer bij je geweest voor die nethoofdsteunen met die groene city, weet je wellicht nog).

Originally posted by Manta-aero

En de Manta van st1 v6 wordt ook een mooi ding hoor! Met mooie techniek erin :D (ben keer met mijn broer bij je geweest voor die nethoofdsteunen met die groene city, weet je wellicht nog).

Tja al weer ff geleden dat jullie bij mij zijn geweest,viel me op jou achteras,deze is hetzelfde als de mijne, alleen ik heb geen geventileerde schijven achter.Ben weer langzaam aan begonnen met mijn A en je zult me sinds lange tijd weer iets vaker op het manta forum zien.

ST1 V6.

En dit is mijn Manta uit 85. Op dit moment nog ff motorloos en een mooie vouw in de achterkant. Die is ongeveer in de vorm van een C Kadett, altijd fijn(niet dus)...

Maar goed er wordt aan gewerkt en hopelijk kan ik snel weer die nare Ford omruilen voor mn Manta:):wors

Originally posted by MantaPower

hmm, volgens mij werkt dat zo niet. Moet de foto eerst ergens anders op internet staan of kan ik em niet gewoon van mn harde schijf af erop zetten???

Klopt foto of afbeelding moet een internetadres hebben.

Terug
Naar boven