• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke manta

Oorspronkelijk gepost door damage

A-manta 2,0 liter injectie op LPG

manta1k.jpg

Mijn autootje sinds 2 juli. Sindsdien er flink mee aan de gang geweest. Komt nieuw interieur in van skai/leer en de auto wordt binnenkort knalgeel gespoten.:) (hijs nml ook geel opt kenteken...)

uhm...say what?! kleine correctie gedaan mbt het uiterlijk van me manta...[en aan innerlijk ook wel aardig wat verbeterd:P]

mantagespoten14bu.jpg

zoek de gele auto:P

Hoi allemaal,

Ik heb een B1 GT/E uit 1980, Kleur dakar Gold, gemodificeerd naar een B2 GT/E, met een 2.2, N-groep, gele Koni's en Exclusive interieur.

Greettzz,

Rinus :):):)

A-manta 2,0 liter injectie op LPG

manta1k.jpg

Mijn autootje sinds 2 juli. Sindsdien er flink mee aan de gang geweest. Komt nieuw interieur in van skai/leer en de auto wordt binnenkort knalgeel gespoten.:) (hijs nml ook geel opt kenteken...)

uhm...say what?! kleine correctie gedaan mbt het uiterlijk van me manta...[en aan innerlijk ook wel aardig wat verbeterd:P]

mantagespoten14bu.jpg

zoek de gele auto:P

Goed bezig!! Je hebt m later dan mij gekocht mar je bent al wel veeeeel verder!!!! Mar ja ik heb ondertussen alweer een andere zodak geen haast hoef te maken... Mare :thumbup:thumbup:thumbup

Ok hier mijn Manta's nog een keer, de eerder geposte foto doet t niet meer..

imm028_29.jpg

De eerste op deze foto (TV-23-SV) Heb ik sinds Juli, Tis een GT/e uit '89 (op kenteken) die ligt helemaal uit elkaar gaan we begin maart mee beginnen te lassen

imm002_2.jpg

imm004_4.jpg

imm013_13.jpg

imm019_19.jpg

imm015_15.jpg

imm010_10.jpg

Deze heb ik nu ongeveer een maand, is een 1.8 GT Op kenteken en is van '87, die heb ik voor niet veel geld gekocht, lag alleen geen motor en geen bak onder mar die uit m'n gt/e lag er zo in...

is altyd leuk om weer naar te kijken kan niet wachten om een stukje te rijden(oprit op en neer en die is bij jou nniet zo groot:()

Terug
Naar boven