• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke manta

DIT

is mijn 2.0s anno '85 {nieuwzijnde officieel gezien 1.8s '85 -- sinds kort 1.2s '76 --- een beetje hocus pocus hier en daar ..?!}hoe je 't ook draait of keert , 't blijft een S :wub:P... (zo was ie dus toen ik 'm kocht) ondertussen is er al 1 en ander veranderd (spagh.,groep A , achteras gepolierd king:... ,

*under construction*

in de loop van de week krijgt ie nog een nieuw kleurtje en dan kunne we der weer een tijdje tegenaan :P

mmm deze:

1030705.jpg

1030762.jpg

1030758.jpg

ik heb de manta 2.5 maand in mijn bezit (en dol gelukkig) het is een manta b cc uit 82 met ronde koplampen nu met 17" borbet c er onder. ik kogt hem met een lekke tank waarik pas achter kwam toen ik hem voor het eerst vol gooide. de benziene zeek er uit. ik wilde hem laate reparere tank geploft de tank weer een beetje in vorm geramd bij gebrek aan beter. een paar hella's in de gaate in de voorbumper gemaakt wand die gaten in de bumper zagen er niet uit. en prompt valt de uitlaat er onderuit dus een simond's besteld past niet onder een cc dus aanpassen. ik word gek van de leuke reakties ik ben nog nooit in 34 jaar zo blij met een auto geweest.

ps ik snap er geen k.. van hoe ik een foto van mijn manta bij dit berichtje en onder mijn naam

voorstellen

ik zal me ook even voor stellen

ik ben jeroen.

ben 19 jaar en heb nu ongeveer anderhalf jaar een manta b gte 2l uit '84.

lich er vaak onder vind een donders mooie hobby.

ik ben al een poosje aangemeld op het forum.

lees zo af en toe de berichten is door. er staan wel is interessante dingen tussen!

nu heb ik zelf eigenlijk een vraag dus zal me eerst ff voorstellen (biij deze gebeurd)

ik zal ff kijken of ik er wat foto's bij kan gooien anders komen die binnen kort wel!

18-09-2006 18:26

heirbij een aantal foto's van m'n b manta uit '84

foto's gemaakt in zuid frankrijk juli 2006

afbeelding511vd6.jpg

afbeelding361pf7.jpg

afbeelding386lp9.jpg

afbeelding159mb8.jpg

Ik heb nog niet gemeld ivm drukte en demontage van auto's dat ik mijn grijze manta totalloss heb :cry:cry was niet mijn schuld gelukkig (ik reed op een voorangs weg en werdt door een niet oplettende automobilist in een witte e kadett cabrio in mijn linker zijkant gereden:thumbdown) helaas ik heb het nou verwerkt gelukkig maar heb gelijk een andere manta gehaald om weer overnieuw mee te beginnen dus ff wat foto's van mijn grijze en mijn nieuwe manta voor meer foto''s check de site

de nieuwe rode manta

Nieuwe%20Manta%2012-05-&

de ouwde grijze

Manta_inelkaar_10-5-_05_R.I.P._003.jpg

:cry:cry

maar ik heb ze nu alle 2 kaal en de rode is naar de spuiter en de grijze haal ik benodigte onderdelen van af en de rest gaat in de verkoop

Groeten Gerrit Jan

dankje ik heb de helft er al opzitten maar sevenum red ik niet als ik de spuiter moet geloven dus :cry:cry dus denk je dat je eindenlijk klaar bent kun je overnieuw beginnen had net het weekend voor het ongeluk nieuwe veeren schokers uitlaat gemonteerd motor gespoten motorchroom gemonteerd auto gecleand enz dus al het werk voor niks:thumbdown maarja het komt wel goed ik had gelukkig taxatie rapport king:

Jammer van die grijze manta.

Weer een manta in Nederland minder. :cry

Maar daarvoor zal er wel eem mooie rode in de plaats komen.

dat zeker anders had ik in deze zaak ook minder als de helft gekregen ha ha maar ja de rode auto komt zeker ok mooi terug

maar ik heb nou gemerkt hoe snel je van je spullen af kan komen en dat is heeeeel snel jammergenoeg maar bedankt voor het medeleven

jawel die witte is verkocht voor 3500 zonder het 400 interieur en de velgen he ! hoe zet ge hier een foto op ????

Terug
Naar boven