• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke manta

Vandaag ook maar een paar fotos gemaakt om mijn nieuwe fototoestel uit te proberen!

Hieronder de mooise :wub :wub

manta17-8-2005.jpg

ik heb even een vraagje ik zou best mijn manta erop willen zetten m , maar hoe krijg ik een foto geladen? zou iemand mij dat uit kunnen leggen ?

greetz peewee

yep, en als je iets naar boven scrollt zie je hem in het groot!

(je moet bij de laatste tag [/img] neerzetten, met een slash sluit je de tag af zegmaar. dus
erna)

is ook nog een strakke bak he ! en ook nog in originele staat zo te zien:thumbup oja het is nu wel gelukt zag het al dat ik de [/img]

vergeten was tkx greetz peewee

Heb sinds afgelopen donderdag er een A Manta bij gekocht van 1973 1.9l Caburateur

Komt nog een gas instalatie in

Hij is van de onderkant redelijk hard wel roest plekken maar das oppervlakte roest gaat weg en dik ik de undercoating en tectiel

En buitenkant gister en vandaag 3 plekken gelast en oppervlakte roest weg gehaald

Hier wat foto's van de vorige eigenaar

zijvoor.jpg

zij.jpg

achterzij.jpg

Staat nu dus op deze velgen maar de org heb ik erbij + een halve manta in onderdelen

De org velgen worden gestraald en opnieuw gespoten klopt mijn kmter teller ook weer wijkt nu 30 kmter af vanaf een auto die org wielen heeft

Grtjs

Dit is mijn ex-
MANTA.jpg

Heb m in maart verkocht aan een vriend, zat nog wel n hoop werk aan, ik heb iig in t halve jaar dat ik m had nooit stilgestaan:thumbup:D

1.9N Automaat, benzine

manta1.jpg

manta2.jpg

manta3.jpg

Recaro voorstoelen:

interieur.jpg

Mooi interieur, maar ja onder die matten zat n mooie laag .. nix:mad: ja wat spaanplaat maar dat schiet natuurlijk ook niet op.. wordt nu "gerestaureerd":afro

Oja, manta staat nu trouwens bij me voor de deur.

hier wat foto's

zit nog wle beetje werk aan zoals jullie zien, is ook een meerdere maanden project

(duurt nog 7 maanden voordat ik 18 ben, dus ik heb ruim de tijd):hmmz:hmmz

Terug
Naar boven