• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke manta

Origineel gepost door Leen

Oja, manta staat nu trouwens bij me voor de deur.

hier wat foto's

zit nog wle beetje werk aan zoals jullie zien, is ook een meerdere maanden project

(duurt nog 7 maanden voordat ik 18 ben, dus ik heb ruim de tijd):hmmz:hmmz

leuk hoor .. beetje opknappen kan geen kwaad idd maar daar zijn manta´s ook wel voor .. jij kent marcel uit zoetermeer toch ?

kan die je mooi helpen:afro

die met dat cossie-blok is van mij

heb hem al 8 jaar, waarvan 6 met cossie.

was eerst 2.2 toen 2.0 toen cossie 245pk, nu 330pk

die foto is de intercooler

Intercooler2.jpg

file:///D:/Trust/trustfotoos/fotoos%203/concours%20sevenum%2005/manta.JPG

Hoop dat je de afbeelding kunt zien. Ben in het bezit van 2 A-MANTA'S

Een poepie orgineel de ander een beetje naat eigen smaak

Maar wel allerbij in prima staat

mainmanta.jpg

sa-47s.jpg

Staat al sinds de jaren 80 binnen, ik heb hem al sinds 1994 en staat sinds die tijd ook weer binnen, uit elkaar geweest in 1997 (1 schade hersteld, de rest keihard), klaar in 1998 (gespoten en dak opnieuw bekleed en heel veel dingen vervangen), onze trouwauto geweest in 1998, weer orgineel opgebouwd behalve stoelen en wielen en op de zijkant roestvast stalen rogjes (gemaakt door collega). Ongeveer 300km per jaar rijd de auto...minimaal 1 compliment per rit :-)

Origineel gepost door Manta79

mainmanta.jpg

sa-47s.jpg

Staat al sinds de jaren 80 binnen, ik heb hem al sinds 1994 en staat sinds die tijd ook weer binnen, uit elkaar geweest in 1997 (1 schade hersteld, de rest keihard), klaar in 1998 (gespoten en dak opnieuw bekleed en heel veel dingen vervangen), onze trouwauto geweest in 1998, weer orgineel opgebouwd behalve stoelen en wielen en op de zijkant roestvast stalen rogjes (gemaakt door collega). Ongeveer 300km per jaar rijd de auto...minimaal 1 compliment per rit :-)

mooi ding

Origineel gepost door boyanka

hier een fototje van mijn manta

my.php

opelmanta0014pj.jpg

Origineel gepost door henk400rr

Een foto plaatsen op het forum kan alleen als de foto een internetadres heeft, dus niet rechtstreeks vanaf je pc.

heb je geen webspace, geen probleem als je deze link aanklikt: http://www.imageshack.ws/

Dan kom je op een site die gratis dus plaatjes van jouw computer voorziet van een internetadres, je klikt dus de knop "bladeren" aan en zoekt vervolgens de afbeelding op die je wilt plaatsen, heb je hem gevonden dan doe je "openen" en je wordt automatisch terruggebracht naar deze site, dan zie je dat het plaatje gelokaliseerd is en dan klik je op de knop "host it".

Daarna duurt het even en dan krijg je een sitepagina met keuzes, ik klik meestal het woordje in blauw aangegeven "show" aan (volledige zin is "show image to friends" ) en dan kom je dus op de pagina waar je foto te zien is, daarna klik ik met de rechtermuisknop op het plaatje en dan krijg je een meerkeuzemenu, daarin staat het woord eigenschappen onderaan, daar klik je op en dan komt er een internetadres, bijv.: http://img51.exs.cx/img51/9638/zandvoort792wz.jpg , dit internetadres kopieer je en op het forum staat als je een bijdrage wil posten bovenaan dit knopje:

bb_image.gif
daar druk je op en vervolgens plak je dus het internetadres in de balk, vervolgens op "ok" en dan is de link geplaatst, je kan alvorens je een bijdrage doet met een foto op "preview bericht" klikken om te kijken of het gelukt is.

Probeer het maar eens, moeilijk is het niet.

Terug
Naar boven