• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke manta

2rwqr9k.jpg

2r29j6d.jpg

hey voederbiet,

hoe krijg je dat nou voor elkaar?

bedankt in ieder geval.

foto's zijn trouwens van sevenum afgelopen zondag

Origineel gepost door Samanta

hey voederbiet,

hoe krijg je dat nou voor elkaar?

bedankt in ieder geval.

foto's zijn trouwens van sevenum afgelopen zondag

ik probeerde eerst te zorgen dat het plaatje het deed, maar dat wil wel eens niet met dat k*t imageshack, dus toen kon ik hem via de link zien, heb ik de plaatjes opgeslagen en ergens anders geupload

tinypic.com

heb je meteen de link met de img codes erbijking:

Origineel gepost door Black Magic

he voederbiet die gele is toch degene die in 2002 in terwolde op het gelderland weekend was

ik heb geen id, ik heb alleen even het plaatje zichtbaar gemaakt voor mantafred;)

Origineel gepost door Black Magic

he voederbiet die gele is toch degene die in 2002 in terwolde op het gelderland weekend was

Ja Black Magic, dat klopt,toen zat die striping er nog niet op.

Zal nog wel meer foto,s makel bij daglicht.

Bedankt voor het zichtbaar maken van de foto voederbiet.

Het ik ben vrij nieuw hier. En ja Timon en Lesley....hier ben ik dan;):D Ik ben Dennis en kom uit België (Deurne-Antwerpen)

ben 25 en ben de trotse bezitter van dit 'zeebeest' nl. Manta A SR 1.6L met nu een 2.0S'je in ;)

manta0ij7.jpg

manta2vi6.jpg

pict0019dx7.jpg

20sengine1vp0.jpg

imag1308ba3.jpg

imag1312cr6.jpg

ik wist niet dat die standaard een brandblusser erbij deden, toch maareens achteraan gaan dan :P

zeer mooie wagen! :thumbupking:

Bedankt voor het welkom! :wors

Na bijna 10 jaar Mantaloos te zijn geweest is het eindelijk weer zover!

Het is de bedoeling deze Manta geheel te restaureren, waarschijnlijk gaat dat wel heel wat maanden duren (héél weinig tijd:()

De manta met "FU" op het kenteken heb ik al eens eerder gezien (eentje met FU oftewel "Fuck U" vergeet je niet zo snel)

Welkom, maar: restaureren = in oude oorspronkelijke staat, of ga je hem aanpassen naar eigen wens.

Terug
Naar boven