• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke manta

mooie B manta! :thumbup

[maar eerlijk gezegd vond ik hem zonder spoiler net zo mooi :angel]

ziet er verder errug strak uit :D en het kleurtje blijft ook apart :thumbup

van mattig dacht ik ja, Egbert de Boer had er nog een zei hij, maar daar vroeg hij VEEL voor. maar misschien ligt hij ook nog wel bij iemand anders op de plank als je hem zoekt :)

Origineel gepost door Maartuh

van mattig dacht ik ja, Egbert de Boer had er nog een zei hij, maar daar vroeg hij VEEL voor. maar misschien ligt hij ook nog wel bij iemand anders op de plank als je hem zoekt :)

ik heb al zo'n spoiler, die komt bij mij op de manta..

maar ben blij om te weten wat voor een spoiler het is...

dan is het niet meer...een spoiler van euhh...euhh ..??? geen idee

maar, een spoiler van Mattig:thumbup

Hier mijn Manta tje heb hem nu een kleine 3 maanden.

Oude manta is er niet meer:( mja dit is een A manta uit 1973 geen tussentype nog wel type 1 orgineel is het een 1900 berlineta in het oranje geweest zover ik weer.

Maar dat is ie niet echt meer licht momenteel een 2.0s motortje in met een 4 bakie recaro interieurtje wel leuk autotje maar nog wel wat werk aan plannen zijn hem weer oranje maken en verder opknappen en een andere motor.

Hier fototje's ervan. :afro

Weer mooie foto's er op gekomen.

En maartuh staat hem goed.

Vind hem zowel met als zonder super. Maar dat wist je al he.

Youri

@Maartuh, ziet er strak uit, ik heb ook nog zo'n spoilert liggen, maar dan loopt die punt achterop niet zo hoog op. Nu maar uitkijken dat ze hem niet jatten:puke ze zijn de laatste tijd aardig bezig:puke:puke:puke

gister met trots m,n manta tje weer opgehaald

en de laswerkzaamheden zij nu gedaan nu

verder met de rest

ik heb wat foto,s geupdate van het laswerk

het volgende zal de linkerdeur zijn die vervangen gaat worden spatborden worden vervangen door orginele

en alles afmaken waar de vorige eigenaar geen zin meer in had

Nieuwe manta gekocht,

Foto-I43T38EU.jpg

Auto is goed hard op 2 plekjes na en is nu al weer anders, koplampen vernieuwd, andere velgen, nieuwe luchtfilterbak, nieuwe groep a einddemper(was weg) stickers verwijderd.

Tevens ook nog een manta in onderdelen te koop, als iemand iets nodig heeft hoor ik het wel, behalve streetracer_jim van hem krijg ik nog een x bedrag voor mijn manta die hij heeft gekocht (zei dat de uitlaat weg was en cardan as wat gewoon op de foto staat!)

carmod12.jpg

Er zit een 6 cilinder 2,5 in.

Foto's volgen snel!!

Origineel gepost door svensway

Nee dat helaas niet, hij gaat ook eruit in onderdelen en de motor komt uit een senator.

is dat eindempertje er nu wel of niet?

Origineel gepost door svensway

Tevens ook nog een manta in onderdelen te koop, als iemand iets nodig heeft hoor ik het wel, behalve streetracer_jim van hem krijg ik nog een x bedrag voor mijn manta die hij heeft gekocht (zei dat de uitlaat weg was en cardan as wat gewoon op de foto staat!)

carmod12.jpg

Er zit een 6 cilinder 2,5 in.

Foto's volgen snel!!

daar zat toch een front in met dubbel 4 kante koplampen sven ?? kost dat compleet ??:cool:

Ik zal mijn Manta ('s) hier ook even voorstellen.

In de periode 2000-2003 reden wij met deze Manta B cc Berlinetta.

Het was een 1300s in originele staat.

manta_cc-5.jpg

manta_cc-7.jpg

Wegens plaatsgebrek hebben wij deze verkocht, doch niet zonder er eerst alle bruikbare onderdelen vanaf gehaald te hebben.

Mijn andere Manta B staat al 9 jaar in mijn garage.

Het is een GT 1800s, bouwjaar 1987.

manta_b-2.jpg

manta_b-3.jpg

Maar momenteel staat dit project op een zeer laag pitje en staat hij er zo bij:

manta_b-13.jpg

Maar de meesten zullen mij wel kennen met mijn Kadett E.

Terug
Naar boven