• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke manta

origineel gepost door kadettnemo

origineel gepost door city77

mijn manta op de brug waar die nog wel heel wat uren zal gaan doorbrengen ;)

DSC02407.jpg

DSC02409.jpg

DSC02410.jpg

zijn dat nou heldere golf 1/2 lampen die je in je koplampen hebt zitten groot licht?

gr.arno en je hebt je bumpers in kleur zie ik

de verstralers zijn idd van golf 1 / 2 zijn de donkere uitvoering met kruis :D

ik vond die lampen altijd al super mooi maar om nu meteen golf te gaan rijden is ook alweer een beetje overdreven he ;) dus heb ik 2 setjes gekocht en heb er nu 1 setje ingebouwd.

Mijn Manta is inmiddels weer verkocht..

Eigenaar die hem 27jaar gehad heeft wilde hem min of meer koste wat het kost weer terugkopen en dat aanbod kon ik natuurlijk niet laten liggen.. Het is jammer maarja alles is tekoop zeggen ze he.. :angel

mijn nieuwe aan winst inmiddels zitten de sideskirts er ook weer onder zoals origineel en interieur is als nieuw,asbak was nog niet eens gebruikt

Foto-Z7MXGHZR.jpg

ja ik weet het,ik ahd belooft vandaag foto te maken,maar kwam van de nieuwjaarsduik af met m'n meis en herrinderde me van owja kut,foto maken,dus toen even snel naar buiten,bij ons veel landweggetjes zijn binnen door terug gekomen ipv 18 km ineens 27 km alleen maar landweggetjes,vrouwtje begon bijna te gillen dat ze klaar kwam lkkr vibrerend op een op koni afgeveerd onderstel:P maar hoe hard ik ook door de bocht ga of ff haaks gooi ze vind het allemaal mooi,ze rijdt zelf corsa maar ze wil iets ouders,waarschijnlijk c coupe:P

origineel gepost door manta19sr

ja ik weet het,ik ahd belooft vandaag foto te maken,maar kwam van de nieuwjaarsduik af met m'n meis en herrinderde me van owja kut,foto maken,dus toen even snel naar buiten,bij ons veel landweggetjes zijn binnen door terug gekomen ipv 18 km ineens 27 km alleen maar landweggetjes,vrouwtje begon bijna te gillen dat ze klaar kwam lkkr vibrerend op een op koni afgeveerd onderstel:P maar hoe hard ik ook door de bocht ga of ff haaks gooi ze vind het allemaal mooi,ze rijdt zelf corsa maar ze wil iets ouders,waarschijnlijk c coupe:P

Heb er nog wel 1 te koop op Gas, ;) Ook lekker laag en me vrouwtje rijd ermee.

Staat wel in het tekoop gedeelte ;)

Ook een B1 heb ik nog wel voor je ;)

2007-12-31005Small.jpg

2007-12-22001Small.jpg

mijn nieuwe aan winst inmiddels zitten de sideskirts er ook weer onder zoals origineel en interieur is als nieuw,asbak was nog niet eens gebruikt

Foto-Z7MXGHZR.jpg

mooi kenteken zeg:D:D:D:D

Hallo mantaliefhebbers!

Sinds deze zomer rijd ik onderstaande manta en het is mijn tweede auto na een renault 5. Mijne is een 1600S uit 1973. Zit goed in de lak en is hard, alleen heeft een deukje in de linkerportier (staat vanzelfsprekend niet op de foto, haha) waar een nieuwe deur in gaat. De taunus is van een vriend van me.

Mooi forum!

Groeten Jonathan

manta.jpg

manta_taunus1.jpg

origineel gepost door js 400

ja idd het kenteken zegt me ook iets maar weet niet wat:P

nee joh mij wel:P:P:P

nou vertel....... auto van je geweest of?

30 tt 28

ik denk het zegt me iets maar weet egt niet wat

Terug
Naar boven