• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke manta

origineel gepost door mantarick

hele mooie wage!! maar wat is dr met je voorbumper gbeurt?

hoe bedoel je is veel sterker zo oliekoeler zit erachter

origineel gepost door voederbiet

zoooooooow:o:o:o

das ne schone 400 he:wub:wub

thx voor je reaktie

moet enkel nog mn webers op punt zetten

en mn visplatinees eruit gooien ;)

origineel gepost door mathymanta

Hoop dat het nu is gelukt!

Dit zijn de foto's hoe ik hem kreeg..... Hij is nu tot op het laatste schroefje uit elkaar!

img2526k.jpg

img2522s.jpg

img2528t.jpg

haha ja, ik zag ze zelf alleen als tekst.... maarja nu doet ie het wel!

zal ze volgende keer iets kleiner maken!

Hij lijkt hier vrij goed maar toen die kaal was leek het einde nog lang niet in zicht!

Mijn vader heeft hem in 88 nieuw gekocht!

Daarna is hij drie jaar van een portugese collega van mijn vader geweest die hier dus drie jaar werkte.... Ik wou hem heel graag hebben en lekker de zomer in rijden.

Maar toen ik hem in handen had ben ik verslaafd geraakt aan het manta virus!!!!! :thumbup:thumbup:)

Zal jullie op de hoogte houden hoe ik hem restaureer!

haha die rooie raamband was het eerste wat er vanaf trok toen ik hem kreeg!

en wat betreft die strip, hij heeft een keer een kleine aanrijding gehad en toen is de voor bumper en linker spatscherm gespoten..... denk dat ze dat toen ook hebben gedaan!

wat voor kleur hoort ie bij een rooie manta te zijn dan?

Die zwarte strip hoort volgens mij bij iedere B2 zwart te zijn.

Ik meen mij vaag te herinneren dat er op de B1 uit 1979 van m'n ouders destijds een chromen strip opzat.

mantamichel jij hebt de hoofdprijs gewonnen:jerry

nee flauwekul maar klopt je hebt ze in het chrome en in het zwart ,en zover ik weet is b2 alleen uitgevoerd geweest met de zwarte strip

He mensen, jullie hebben laatst de foto's gezien van mijn rooie manta b gsi! Hij is helemaal gestript en ben erg druk geweest met de bodem.....

Maar het resultaat mag er wezen denk ik...ik heb hem eerst helemaal schooooooooooon gemaakt (tectiel verwijderd) en hij zit nu in de primer en alle naadjes gekit! dit weekend begin ik met tectieleren :thumbup

Hier een paar foto's van hoe het er nu voor staat.

Terug
Naar boven