• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie rijdt welke manta

wij rijden regelmatig in een a manta

erbij hebben we nog 3 b manta,s!

groen metallig manta gsi

witte b manta gt/e

oranje b manta 1978

Originally posted by mantatjipke

wij rijden regelmatig in een a manta

erbij hebben we nog 3 b manta,s!

groen metallig manta gsi

witte b manta gt/e

oranje b manta 1978

foto's vinden we helemaal niet erg:P

@rpjverhoev wrote:Ik zag dan mijn foto's niet meer werken...

Zie hier mijn Manta B voorzien van een c30se

Heel even kreeg ik het idee dat ik naar mijn eigen wagen aan het kijken was...

Grappig om te zien hoe dicht onze kentekens bij elkaar liggen met de letters; JG tegen JP..

Ik kan mij gelukkig ook weer melden in dit topic!

Heb vandaag een metallic blauwe GSi uit 1987 aangeschaft. Foto's volgen nog. Alle historie is bekend, ben nu 5e eigenaar en de Manta heeft nog geen ton gelopen. Originele toestand, paar plekken om aan te pakken van de winter, gele koni's en een sportdempertje, de rest is mooi origineel en in goede staat.

Ik ben BLIJ! Kan de zomer weer in de Manta cruizen en naar Duitse Autosport Festival gaan! :cool:

origineel gepost door mantamafkees01

Gefeliciteerd.

Ik ben benieuwd naar de :kewlpics

Die komen er aan, eerst ff poetsen en in de was zetten :D

Radiootje inbouwen etc. en dan mooie foto's schieten.

Hee BlitzKicker, ben jij toevallig van Fok! ?:P

Ik kreeg zojuist je PM. Gaaf dat je 'm gekocht hebt, ben benieuwd naar de foto's.

origineel gepost door Stender

Ik kreeg zojuist je PM. Gaaf dat je 'm gekocht hebt, ben benieuwd naar de foto's.

Ja, dat klopt :agent ook op Fok! :P

Ik ben echt weer "compleet" zou je bijna kunnen zeggen.

origineel gepost door BlitzKicker

origineel gepost door Stender

Ja, dat klopt :agent ook op Fok! :P

Ik ben echt weer "compleet" zou je bijna kunnen zeggen.

Haha ook echt :thumbup gefeliciteerd!

Dit is hem dan, vanavond opgehaald en ff gauw gauw een pic genomen in het donker met fooncamera.

1292432740-010.jpg

Zeker leuk ding, lekker zo laten ook :D

Hij is nu embleemloos, maar ik moet er denk ik tzt wel weer de badges op plakken.

Wat is een mooie kleur voor de stickers bij metallic blauw?

Rood is volgens mij standaard bij blauw toch?

origineel gepost door BlitzKicker

Zeker leuk ding, lekker zo laten ook :D

Hij is nu embleemloos, maar ik moet er denk ik tzt wel weer de badges op plakken.

Wat is een mooie kleur voor de stickers bij metallic blauw?

Rood is volgens mij standaard bij blauw toch?

Ik zou wit/zilver doen :thumbup

Zilver is een goede suggestie. Als het zilver ook origineel geleverd is op een blauwe manta, dan is het de beste optie van de 2. Rood vloekt wel erg met blauw. Dan gaat de zoektocht beginnen, of heeft iemand ze toevallig nog liggen :D

[rquote=1819590&tid=2403&author=BlitzKicker]Dit is hem dan, vanavond opgehaald en ff gauw gauw een pic genomen in het donker met fooncamera.

1292432740-010.jpg
[/rquote]

komt me bekent voor ,waar heb je deze vandaan gehaalt

[rquote=1820078&tid=2403&author=BlitzKicker]Zilver is een goede suggestie. Als het zilver ook origineel geleverd is op een blauwe manta, dan is het de beste optie van de 2. Rood vloekt wel erg met blauw. Dan gaat de zoektocht beginnen, of heeft iemand ze toevallig nog liggen :D [/rquote]

kan ze binnenkort wel leveren

[rquote=1820637&tid=2403&author=Black Magic][rquote=1820078&tid=2403&author=BlitzKicker]Zilver is een goede suggestie. Als het zilver ook origineel geleverd is op een blauwe manta, dan is het de beste optie van de 2. Rood vloekt wel erg met blauw. Dan gaat de zoektocht beginnen, of heeft iemand ze toevallig nog liggen :D [/rquote]

kan ze binnenkort wel leveren [/rquote]

Adverteer je ook op MP? Ik heb net een setje besteld. Voor 40 euro :cry Maar hij knapt er wel van op. 3x Manta , 4x GSi en 1x frontlogo.

Das het nadeel he :P Monopoly posities op onderdelen voorzieningen bij Manta's. Kan je vragen wat je wil. Maar aan de andere kant, het is allemaal schaars spul en na laten maken is nou eenmaal duur. Maar eigenlijk is het ook wel weer een mooi prijsje.

Hey daar!

Sinds vandaag weer in het bezit van een manta: :wub:wub

0188292159001.jpg

Nog wel het e.e.a op te knappen (auto heeft winterslaap gehad van 15 jaar)

groet,

Wilfred

Terug
Naar boven