Hey allemaal,
Ik zit met een luxe-probleem
Ik heb namelijk een astra cabrio, waar ik een klein jaartje terug een audio-install in heb laten bouwen.
Deze wordt momenteel aangestuurd door een te zwakke amp. Deze wordt deze maand nog vervangen.
Maar nu wil ik ook de sub-kist vervangen.
Wat is mijn idee? Ik heb in de leuning van de achterbank een ski-luik. En hierin wil ik dus de subkist laten
inbouwen. Ik zoek dus iemand die ervaring heeft voor het vinden en maken van dit soort audio-oplossingen.
De configuratie die ik momenteel heb:
Kicker CVX10-2Ohm
Hertz HKS165
Pioneer D410 (voor de speakers)
nog aan te schaffen:
ZX750.1 voor de sub
Hier heb ik dan een paar plaatjes om een idee te geven van waar de woofer in moet komen te zitten.
Ik heb het zojuist allemaal een beetje nagemeten en ik kreeg last van deze uitdrukking op me kop.
Als dat maar gaat passen...
De afmetingen bewaar ik nog ff voor de bouwers
Zit er hier iemand die dit kan doen?
Ik ben benieuwd.
Groeten,
Vikash
Ik zit met een luxe-probleem
Ik heb namelijk een astra cabrio, waar ik een klein jaartje terug een audio-install in heb laten bouwen.
Deze wordt momenteel aangestuurd door een te zwakke amp. Deze wordt deze maand nog vervangen.
Maar nu wil ik ook de sub-kist vervangen.
Wat is mijn idee? Ik heb in de leuning van de achterbank een ski-luik. En hierin wil ik dus de subkist laten
inbouwen. Ik zoek dus iemand die ervaring heeft voor het vinden en maken van dit soort audio-oplossingen.
De configuratie die ik momenteel heb:
Kicker CVX10-2Ohm
Hertz HKS165
Pioneer D410 (voor de speakers)
nog aan te schaffen:
ZX750.1 voor de sub
Hier heb ik dan een paar plaatjes om een idee te geven van waar de woofer in moet komen te zitten.
Ik heb het zojuist allemaal een beetje nagemeten en ik kreeg last van deze uitdrukking op me kop.
Als dat maar gaat passen...
De afmetingen bewaar ik nog ff voor de bouwers
Zit er hier iemand die dit kan doen?
Ik ben benieuwd.
Groeten,
Vikash