• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wie weet er nog een goede verchromer

wij laten ons aluminium in Drachten verchromen door middel van een nieuwe poedercoat techniek.

het is gewoon een dikke poedercoat met volgens mij een zwarte en een spiegellaag afgewerkt met een blanke laag,

bijna niet van echt te onderscheiden en minder gevoelig voor krassen.

Vast niet wat je zoekt, maar wie weet is het toch wat voor je.

@turbosix wrote:wij laten ons aluminium in Drachten verchromen door middel van een nieuwe poedercoat techniek.

het is gewoon een dikke poedercoat met volgens mij een zwarte en een spiegellaag afgewerkt met een blanke laag,

Bij Kooistra?

@opelremco wrote:@turbosix wrote:wij laten ons aluminium in Drachten verchromen door middel van een nieuwe poedercoat techniek.

Bij Kooistra?

Klopt helemaal!

Veenhuizen in De Wilp (groningen)

Gewoon bellen of langs gaan en overleggen wat jou wensen zijn en wat hij jou kan leveren.

Chroomtechnologie in Reuver levert echt topwerk!

Die slijpen het zo netjes voor dat het eindresultaat echt prachtig is! Heb al meermalen hun werk mogen zien, ook vernikkelen en verkoperen doen ze op hele hoge kwaliteit.

Omdat je aluminium echt bij moet houden, dat is bij chroom wat minder. Zeker als het goed verkopert en daarna verchroomd is, dan zal het bijna niet roesten (bij metalen delen).

als je het laat verchromen heb je met aluminium kans dat er weer aders onder komen.

ik had het gepolijst dat heb ik ook met blok delen en voorvork van mn motor gedaan.

het is wel wat bijhouden maar het glimt als een spiegel.en je kan er dan ook nog blanke lak overheen spuiten dan blijft het ook mooi.

dan moet het wel met 2k lak. met spuitbus is niks.

blingt wel hoor

heb een verchromer gevonden

2013-06-11185033_zpsf1dfa2e2.jpg

Terug
Naar boven