• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wie weet waar RobbieS gebleven is ?

neem dan geen kat,,,, maar ik ga liever naar hem toe dan naar een bedrijf,hij levert altijd goed werk:agent.

groeten nick

:hmmz lijkt me dat RobbieS wel eens mag gaan reageren ......hij heeft ook wel goede dingen gedaan hoor !

Ik denk dat hij niet zal reageren:D

Hoe heet het nou zo mooi, de beste schippers staan aan wal .

Ach wat is het toch altijd weer een sensatie als een ombouwer ( als het zo is ) een fout maakt ;).....

Lekker vuurtje stoken ;)

Vergeet niet , de andere kant van het verhaal te horen voor dat je oordeelt :)

Ik weet dat ik nu weer een vlaag van critiek over me heen ga krijgen, maar dat zijn we hier wel aan gewend :jerry

Waar gewerkt word kunnen fouten gemaakt worden, als deze goed worden opgelost dan is er niets an de hand , maar weet uit ervaring dat dit van de 10x - 9 x mis gaat ......

Andere ombouwers zullen het met mij eens zijn.

suc 6 allemaal

Gr.kerni

Daar heb je helemaal gelijk in Kerni, daarom heb ik voor mezelf ook gezworen niks meer voor een ander te doen. Je kan het bijna nooit goed doen, mensen verwachten 110% ipv. 100%. Maarja als je veel negatieve en geen positieve verhalen hoort, dan ga je er snel slecht over denken.

En dat doe je ook heel goed :thumbup:D

Manta aero- weet waar ik over praat, dat merk ik wel weer :D

Heel vaak het geval, willen alles hebben, hebben geen geld , en als het dan voor minder moet, verwachten ze toch nog 200%:swear

dan moet je af en toe MAANDEN op je geld wachten, heb al 2x gehad dat ik het niet eens meer kreeg :S

En daar ben ik klaar mee, als ze niet kunnen betalen, mooi dan ga maar lekker ergens anders heen :jerry

Gr.kerni

over die kat...

omdat er nog wel mensen zijn die enigzins aan eisen moeten voldoen en een auto hebben op kenteken na 12/92 ! plus als de KLPD je snaait zijn maar al te graag in om je voor iets anders te pakken wat net niet mag, dus ...

als we het niet alleen om het klimaat zouden doen ....

origineel gepost door Corsa_GSi

Hopelijk gaan we nu niet Bottertuning zitten ophemelen, want dat is ook niet alles.

Heb eind 2006 een sportkat eronder laten zetten en daarmee is auto nog geen 1 keer door de apk gekomen en hij is ook al kapot ook.

Over de rest van de uitlaat ben ik overigens wel zeer tevreden.

Maar goed elk bedrijf maakt fouten :sleeping Nee dat was niet mijn fout.

Door dat bij jouw motor 1 injector open bleef staan is de kat verbrand en dan doet hij het niet meer he.:P

Was even wat aan het zoeken kwam ik deze stomme opmerking tegen:D en ik heb nog nooit iets niet op gelost als het niet goed was.

Originally posted by Andre Botter

Hopelijk gaan we nu niet Bottertuning zitten ophemelen, want dat is ook niet alles.

Heb eind 2006 een sportkat eronder laten zetten en daarmee is auto nog geen 1 keer door de apk gekomen en hij is ook al kapot ook.

Over de rest van de uitlaat ben ik overigens wel zeer tevreden.

Maar goed elk bedrijf maakt fouten :sleeping Nee dat was niet mijn fout.

Door dat bij jouw motor 1 injector open bleef staan is de kat verbrand en dan doet hij het niet meer he.:P

Met de injectoren was niets mis.

Die heb ik nog laten checken :o

Was even wat aan het zoeken kwam ik deze stomme opmerking tegen:D en ik heb nog nooit iets niet op gelost als het niet goed was.

Waarom kan ik dan zo al 3 mensen die met de toendertijd door jouw geleverde sportkats niet door de APK kwamen :o

Waarom kan ik dan zo al 3 mensen die met de toendertijd door jouw geleverde sportkats niet door de APK kwamen :o

Achjah, sommige mensen hebben een hoofd zo hard als die muur naast je :)

origineel gepost door bbg_gendt

Achjah, sommige mensen hebben een hoofd zo hard als die muur naast je :) :jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry:jerry

whahahah die botter weer,

gewoon geen sportkat monteren, en voor me station met de apk heb ik een omgebouwde kat als einddemper:sleeping:sleeping toppie

wel leuk dit soort topics hahahahahaha,,

nl-tuning/botter-tuning:thumbup:wub:wub:wub

Waarom kan ik dan zo al 3 mensen die met de toendertijd door jouw geleverde sportkats niet door de APK kwamen :o [/quote]

Van de 50 .... ach laat maar DAAAAAAAAAAAAAGGG Slaap lekker:P

Terug
Naar boven