• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wielbouten c kadett

hallo,

Ik heb ats classics gekocht voor mijn c kadett, maar nu...

heb ik achter te korte wielbouten, de moer gaat er maar half op :swear wie weet waar je langere kunt bestellen/kopen en kun je dat makkelijk zelf vervangen heeft iemand dit wel eens gedaan zo ja graag tips.

bvd

vriendelijke groet,

philip

bij biesheuvel die heeft ze liggen of brezan om ze te vervangen moet je steekas eruit en dan moet je met een hamer ze eruit slaan van buiten naar binnen

?????:wtf

Tikt gewoon met beleid de bout eruit en trekt met een goed moer en een paar ringen dmv aandraaien de nieuwe bouten erin....geen probbleem,vetje vetje op die karteltjes...

Zelfde lengte.

Is een bout: plat achter met net voor het einde een soort karteltjes,volgens mij iet van 40-50mm lang.

Schroefdraad....??M14x1,5 ofzo.

Terug
Naar boven