• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wielkast binnenkant gescheurd..

jan0405

Post weinig
Hoi,,, me rechter achterkant wiel kast is gescheurd gelukkig die plastieke kap van binnen en niet me metaal... ik heb orginele schokbrekers en orginele 17" OPC velgen :( hoe kan dit ? er zitten zelfs rubberen klossen tussen:hmmz

thnx

We zullen zaterdag als ik het zie proberen een antwoord daar op te geven .

ik denk dat we geen van alle iets van Jomanda hebben en kunnen zien wat er in het verleden gebeurd is met een auto .

en als er niks aan loopt en orgineel is ??een steen of stuk hout van de weg bij de vorige eigenaar hoelang zit het er al auto is ook 9 jaar jong ,mischien zit het er al 6 jaar ik zeg maar wat .

hier krijg je zicht op als je kijkt en uitzoekt of er momenteel geen aanleiding is waar dit door kan komen ,,en zolang het dat losse stuk plastic is geen nood .

Bert

aanlopen van de wielen..

heb het al gezien namelijk.

toch blijft ik het vreemd vinden met wielen die origineel op de astra geleverd zijn.

Willem

Dit zijn Originele Astra-G velgen zelfs, met de juiste bandenmaat..

nu kan het zijn dat de offset iets verschilt tussen verschillende types astra.

Willem

Terug
Naar boven