KadAstra-EF
Woont hier bijna
[rquote=1853336&tid=141380&author=Rottentweetie][rquote=1853210&tid=141380&author=saluma]Wat je ook kan doen,is je kofferklep openen,dan de kapjes verwijderen die bij je achterlichten zit(om een bolletje te vervangen) en dan proberen om er in te kijken richting je wielkast.
Lukt dat niet,dan even de bekleding van je kofferbakruimte verwijderen.
Als je er in kijkt,dan zie je de wielkast zitten die samenkomt met het plaatwerk van je auto.
Je kijkt dus recht tegen de wielkast aan.Als je daar geen roest ziet zitten,dan gelijk behandelen.
Het moet wel vrij van vocht zijn,iets wat in deze tijd moeilijk gaat.
Ik hoop dat je het een beetje begrijpt wat ik bedoel.
NB>een schade expert heeft daar ook in gekeken toen onze Expression overleden was.
succes.
Marcel.[/rquote]
Hoi Saluma,
Ik ga morgen even kijken! Ik wil morge ook de wielkasten enzo even geheel schoonspuiten. Dan kijk ik ook meteen aan de binnekant! Bedankt voor de tip! Dat gaan we dan ook even meteen in de zink en tectiel zetten! :thumbup[/rquote]
Dit doe ik ook als ik de binnenkant van de wielkast wil bekijken. Ook gebruik ik wel een spiegeltje om zo in moeilijke hoekjes te kunnen kijken.
Dat scheelt een keer ondersteboven staan
Oh ja, NIET ZUINIG DOEN, koop dan 1 extra.
Groet, Rik
Lukt dat niet,dan even de bekleding van je kofferbakruimte verwijderen.
Als je er in kijkt,dan zie je de wielkast zitten die samenkomt met het plaatwerk van je auto.
Je kijkt dus recht tegen de wielkast aan.Als je daar geen roest ziet zitten,dan gelijk behandelen.
Het moet wel vrij van vocht zijn,iets wat in deze tijd moeilijk gaat.
Ik hoop dat je het een beetje begrijpt wat ik bedoel.
NB>een schade expert heeft daar ook in gekeken toen onze Expression overleden was.
succes.
Marcel.[/rquote]
Hoi Saluma,
Ik ga morgen even kijken! Ik wil morge ook de wielkasten enzo even geheel schoonspuiten. Dan kijk ik ook meteen aan de binnekant! Bedankt voor de tip! Dat gaan we dan ook even meteen in de zink en tectiel zetten! :thumbup[/rquote]
Dit doe ik ook als ik de binnenkant van de wielkast wil bekijken. Ook gebruik ik wel een spiegeltje om zo in moeilijke hoekjes te kunnen kijken.
Dat scheelt een keer ondersteboven staan
Oh ja, NIET ZUINIG DOEN, koop dan 1 extra.
Groet, Rik