• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

wiellager Rechtsachter op afgekeurd.... met een vraag...

• Topic starter Topic starter bpr
  • Startdatum Startdatum

bpr

Post weinig
hoi allen,

de corsa B is net afgekeurd op de wiellagers rechtsachter nu is mijn vraag of de schoteltjes die in de trommel zitten ook vervangen moeten worden waar de lagers overheen glijden????? corsa heeft trommelremmen achter..

anders vervang ik alleen de lagers zelf met de nieuwe erin...

BPR

ja eigenlijk moet je die ook vervangen, weet ook dat het vaker niet gebeurt maar zoveel werk is het ook weer niet.

met een drevel en een hamer kom je een heel eind.

met de nieuwe erin zetten gewoon beetje uitkijken dat je hem er recht inzet en niet te lomp slaat....

drevel..?? zegt mij ff niks..

kan ook met een platbekschroevedraaier toch..??

dankje voor de reactie

BPR

ja eigenlijk moet je die ook vervangen, weet ook dat het vaker niet gebeurt maar zoveel werk is het ook weer niet.

met een drevel en een hamer kom je een heel eind.

met de nieuwe erin zetten gewoon beetje uitkijken dat je hem er recht inzet en niet te lomp slaat....

drevel..?? zegt mij ff niks..

kan ook met een platbekschroevedraaier toch..??

dankje voor de reactie

BPR

het is me gelukt... dankje wel voor de reacties.

ben nu alleen nog op zoek naar de pplastice witteklik dingetjes waar de koplamp in vastklik... want ook daar was ie op afgekeurd... als iemand zoon plastic dinge heeft liggen in de buurt van brunssum hoor ik het graag..

BPR

het is me gelukt... dankje wel voor de reacties.

ben nu alleen nog op zoek naar de pplastice witteklik dingetjes waar de koplamp in vastklik... want ook daar was ie op afgekeurd... als iemand zoon plastic dinge heeft liggen in de buurt van brunssum hoor ik het graag..

BPR

Idd, die blokjes gaan met bosjes en kost maar een paar cent bij de dealer. Het oude wiellager kon niet meer afgesteld worden?

Idd, die blokjes gaan met bosjes en kost maar een paar cent bij de dealer. Het oude wiellager kon niet meer afgesteld worden?

Terug
Naar boven