• Welkom op het nieuwe Opel-forum!

We zijn verhuisd naar een nieuw forumplatform. Deze overstap hebben we gemaakt om het forum sneller, stabieler en overzichtelijker te maken, en om ruimte te bieden voor nieuwe functies.

Wat is er nieuw?

• Sneller en moderner forum
    • Een aparte Downloads-sectie voor het plaatsen van werkplaatshandboeken, schema’s en documentatie
    • Een marktplaats waar leden zelf onderdelen en auto’s kunnen aanbieden
    • Betere zoekfunctie
    • Volledig geschikt voor mobiel en tablet

Wat is er verhuisd.

• De bestaande forumstructuur
    • Topics en reacties (waar mogelijk)
    • Gebruikersaccounts

Wachtwoorden zijn om veiligheidsredenen niet overgezet – gebruik indien nodig ‘wachtwoord vergeten’.

• Gebruikers zonder reacties zijn verwijderd. Deze kunnen zich opnieuw registreren.

Wat vragen we van jou?

• Neem even de tijd om rond te kijken
    • Vul je profiel aan indien nodig
    • Meld eventuele fouten of ontbrekende zaken in het forum “Downloads – Discussie en Ondersteuning”

Dank voor jullie geduld tijdens de overgang.
    Samen bouwen we verder aan hét Opel-forum voor liefhebbers en sleutelaars.

Veel plezier op het forum!

— Het Opel-forum team

Wiellagers, fusee's en naven.. Astra G

Aan de bakzijde kant passen ze niet aan de wielnaven kant zijn allen gelijk. Astra G Astra F Zafira A Astra H Zafira B

Hmm daar moet ik nog iets op verzinnen dan.

De wiellagers achter, zijn die bij een trommel en schijfrem gelijk?

Ik kan geen verschillen vinden.

Hmm daar moet ik nog iets op verzinnen dan.

De wiellagers achter, zijn die bij een trommel en schijfrem gelijk?

Ik kan geen verschillen vinden.

Inderdaad lagers zijn gelijk, maar hoe bedoel je moet ik nog wat op verzinnen? je Huidig aandrijfassen gaan gewoon passen in je wielager.

Inderdaad lagers zijn gelijk, maar hoe bedoel je moet ik nog wat op verzinnen? je Huidig aandrijfassen gaan gewoon passen in je wielager.

Voor motoromouw info. kan ik je ook veel vertellen. heb zelf een X20XER in mijn astra gehad van Z16XE naar X20XER dus ook remmerij geupgrade toch 4x100 gehouden. Toen naar turbo blokje en nu terug naar een Z16XE waar nog een compressor op gaat komen.

Voor motoromouw info. kan ik je ook veel vertellen. heb zelf een X20XER in mijn astra gehad van Z16XE naar X20XER dus ook remmerij geupgrade toch 4x100 gehouden. Toen naar turbo blokje en nu terug naar een Z16XE waar nog een compressor op gaat komen.

Okee, mooi.

Met wat op verzinnen bedoel ik andere assen of iets dergelijks.

Zouden de 1.6 assen zo'n 200 pk aan kunnen dan?

Okee, mooi.

Met wat op verzinnen bedoel ik andere assen of iets dergelijks.

Zouden de 1.6 assen zo'n 200 pk aan kunnen dan?

Mocht je nog een turboblok zoeken, heb er nog een staan (LET). Compleet met aanbouwdelen, bak en evt. boom.

Ben nu zelf bezig met een z20leh in een coupe bouwen, je kan eens komen kijken als je dat leuk vind. Astra is nu kaal.

Mocht je nog een turboblok zoeken, heb er nog een staan (LET). Compleet met aanbouwdelen, bak en evt. boom.

Ben nu zelf bezig met een z20leh in een coupe bouwen, je kan eens komen kijken als je dat leuk vind. Astra is nu kaal.

Terug
Naar boven